اخبار داغ

دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور:

انتخابات اتحادیه اتاق های صنفی کشور بدون هیچ تاخیری برگزار شد/ مشارکت ۹۴ درصدی اعضا

انتخابات اتحادیه اتاق های صنفی کشور بدون هیچ تاخیری برگزار شد/  مشارکت ۹۴ درصدی اعضا
دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور از برگزاری انتخابات اتحادیه اتاق های صنفی بدون هیچ تاخیری در ۲۸ شهریور ماه خبر داد و گفت: این انتخابات با مشارکت ۹۴ درصدی اعضا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی مهدوی دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی به تعویق افتاده بود گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور به تدریج ۱۴۱۵ انتخابات اصناف برگزار و اعضای آن معرفی شدند.

وی افزود: پس از برگزاری انتخابات اتحادیه ها نیز در تاریخ ۲۸ شهریور، هم زمان و به صورت هماهنگ و بدون هیچ تاخیری انتخابات اتحادیه اتاق های صنفی کشور نیز در ۲۲۲ شهرستان برگزار شد که در این انتخابات ۹۴ درصد اعضا مشارکت داشتند.

مهدوی گفت: طی دو سال گذشته ۸۳ شهرستان انتخابات اتاق ها را برگزار کرده بودند که پس از پایان دوره ۴ ساله، انتخابات آن ها نیز برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور با تاکید بر اینکه پیگیری های مجدانه مقام عالی وزارت که ریاست هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور را نیز بر عهده دار باعث شد تا انتخابات در موعد مقرر و بدون تاخیر برگزار شود افزود: قرار است در ماه آینده نیز انتخابات اعضای اجلاس اتاق اصناف ایران برگزار شود که در همین راستا اعضا موظف شده اند تا نماینده خود را معرفی کنند تا در آن انتخابات از مجموع اعضای اتاق های صنفی سراسر کشور، حدود ۱۵۰ نفر به عنوان اعضای اجلاس اتاق اصناف ایران معرفی شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دوره برگزاری این انتخابات هر ۴ سال یک بار است گفت: این انتخابات بدون هیچ حاشیه ای و کاملا موفق و بر اساس پیش بینی ها برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه