اخبار داغ

بازدید قالیباف از پالایشگاه گاز پارسیان

بازدید قالیباف از پالایشگاه گاز پارسیان
رئیس مجلس شورای اسلامی طی سفر یک روزه به جنوب استان فارس، از طرح شیرین‌سازی و انتقال آب خلیج فارس به استان فارس، همچنین کارخانه آلومینیوم لامرد و 2 پالایشگاه پارسیان و سپهر بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس مجلس شورای اسلامی امروز طی بازدید از ۲ پالایشگاه پارسیان سپهر و گاز پارسیان، گفت: در سالی که گذشت با فعالیت کارکنان شرکت ملی گاز شاهد قطعی کمتری در حوزه برق بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
محمدباقر قالیباف در بازدید از پالایشگاه گاز پارسیان اظهار داشت: در سال گذشته، با فعالیت کارکنان شرکت ملی گاز شاهد قطعی کمتری در حوزه برق بودیم زیرا رابطه ای بین برق و گاز وجود دارد.
,
 
,
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران ارشد باید توجه کنند که این اتفاق با زحمت افراد در رده های میانی و پایینی رخ می دهد پس باید چاره اندیشی بهتری و سیاست های مناسب‌تری اتخاذ کنند؛ تا اساسا از مصرف بی‌رویه گاز جلوگیری شود تا از این سرمایه بزرگ ملی و انفال استفاده مناسب تری صورت گیرد.
,
 
,
طرح انتقال آب از خلیج فارس نیز در این سفر مورد بازدید قالیباف قرار گرفت. این طرح، با ظرفیت نهایی سالانه 145 میلیون مترمکعب پیش بینی شده تا تامین کننده آب استان فارس باشد و طول نهایی مسیر خط انتقال آب 708 کیلومتر است.
,
 
,
 تعداد ایستگاه‌های پمپاژ پیش بینی شده برای این طرح 14 باب بوده و فاز نخست این طرح تا شهرستان‌های لامرد و مهر خواهد بود.
,
 
,
15 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری فاز نخست این طرح پیش بینی شده است که تا 2 سال و نیم آینده به اتمام خواهد رسید.
,
 
,
رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی غدیر انرژی لامرد بازدید کرد.
,
 
,
مجتمع آلومینیوم جنوب با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان طی ۴ سال اجرایی و به بهره برداری رسید و اکنون بیش از ۱۷۰۰ نفر در آن مشغول به فعالیت هستند؛ با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه و تحقق توان اسمی آن بیش از ۲ هزار نفر می‌توانند در آن مشغول به کار شوند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه