اخبار داغ

وعده‌هایی که هنوز محقق نشده است؛

کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها چشم‌انتظار پرداخت خسارات سیل مونسونی

کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها چشم‌انتظار پرداخت خسارات سیل مونسونی
مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با گذشت چند ماه از سیل مونسون، چشم‌انتظار پیگیری و دریافت هزینه ناشی از خسارت‌های این سیل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بارش های جوی در ماه های گذشته در کهگیلویه و بویراحمد به صورت مونسونی شروع به بارش کرد تا اثرات آن در بخش های مختلف همچون کشاورزی، زراعت، شیلات، راه های عشایری،  زیرساخت های همچون جاده ها، برق و آب و دیگر بخش ها به صور خسارت ظاهر شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
در همان ابتدا مسئولان و متولیان دستگاه های مختلف با حضور در مناطق خسارت دیده درصدد امدادرسانی و کمک به خسارت دیدگان برآمدند و هر چند در این حادثه  افراد متحمل خسارت جانی نشدند اما خسارت های مختلف در بخش های گوناگون سبب شد تا مسئولان با برآورد خسارت ها در صدد جبران باشند. 
,
 
,
در همین رابطه دستگاه های مختلف استان اقدامات اولیه را با امدادرسانی در زمان مناسب در دستور کار قرار دادند اما همچنان خسارت های مختلف و پرداخت آنها به مرحله نهایی نرسیده است.
,
 
,
در هفته های اول، استاندار استان و مجموعه ای از مدیران با دعوت از مسئولان کشوری که در صدر مهمترین آنها احمد وحیدی وزیر کشور به استان را دعوت کردند و در این جلسه آخرین وضعیت خسارات، میزان و  همچنین پیشنهادات برای پیگیری آنها مطرح و جهت پیگیری جمع بندی شد. 
,
 
,
در شرایط حاضر با گذشت حدود چند ماه از این موضوع آخرین وضعیت پیگیری خسارت ها برای پرداخت آن به خسارت دیدگان باید دنبال شود تا کهگیلویه و بویراحمدی ها با دریافت خسارت حاصل از سیل بخشی از هزینه ها و مشکلات آنها جبران شود. 
,
 
,
در این رابطه استاندار و مجموعه مدیران استان می بایست پیگیر میزان اعتبار ابلاغی  برای این خسارت ها باشند تا مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همانند دیگر نقاط کشور که در اثر سیل خسارت دیدند مورد حمایت قرار گرفته و از حمایت  دولت برای جبران خسارت ها برخوردار شوند.
,
 
,
گفتنی است یکی از مهمترین مطالبات مردم استان از مسئولان خود پیگیری آخرین وضعیت پرداخت  خسارت های سیل مونسون و اطلاع رسانی آن توسط مجموعه مسئولان استان و مدیران است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه