اخبار داغ

یاسوج شهر بدون پارکینگ!

گره کور ترافیک در یاسوج با احداث پارکینگ باز می‌شود

گره کور ترافیک در یاسوج با احداث پارکینگ باز می‌شود
نبود پارکینگ کافی در شهر یاسوج از یک طرف سبب ایجاد مشکلات ترافیکی و از سوی دیگر سبب نارضایتی شهروندان در اثر نبود جای پارک خودروها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس امروزه یکی از راهکارهای کاهش ترافیک توجه به استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی، رعایت قوانین و مقررات و همچنین جلوگیری از ایجاد سد معبر از طریق پارک های دوبله و غیر مجاز است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
در کنار روش های مختلف برای کاهش ترافیک، توجه به پارکینگ و احداث آن در جلوگیری از ازدحام پارک خودروها در شهرها برای ترددی روان در سطح خیابان ها امری ضروری و مهم محسوب می شود. 
,
 
,
شهر یاسوج یکی از شهرهای مهاجرپذیر در جنوب کشور است که سالانه بر جمعیت آن افزوده می شود و همین مسئله اهمیت ساخت پارکینگ ها را مضاعف کرده است تا شهروندان با خیالی آسوده خودروهای خود را برای امنیت بیشتر و جلوگیری از پارک های غیر مجاز در پارکینگ ها قرار دهند.
,
 
,
با وجود اهمیت احداث پارکینگ اما شهر یاسوج همچنان از داشتن آن بی بهره است تا همچنان شهروندان با این معضل دست و پنجه نرم کنند و شاهد مشکلات ترافیکی در شهر یاسوج باشیم.
,
 
,
هر چند در برخی خیابان ها و فرعی های این شهر شاهد برخی پارکنیگ های خصوصی هستیم اما این میزان،  تقاضا و‌ نیاز  شهروندان برای جای پارک را براورده نکرده است.
,
 
,
در شرایط فعلی می طلبد مجموعه مدیران شهری و عمرانی نسبت به ساخت و تجهیز و همچنین تکمیل پروژه های مربوطه به پارکینگ توجه کافی را داشته باشند تا آینده شهر یاسوج در نبود پارکینگ با مشکلات مختلفی همچون ترافیک و نارضایتی شهروندان مواجه نشود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه