اخبار داغ

در یادواره شهدای بخش مرکزی دنا در سی‌سخت مطرح شد؛

ملت با قدرت و هوشیاری کامل در مقابل این دسیسه‌ها ایستاده است+تصاویر

ملت با قدرت و هوشیاری کامل در مقابل این دسیسه‌ها ایستاده است+تصاویر
فرمانده سپاه فتح گفت: در اغتشاشات اخیر یک موضوع را بهانه کردند و نوجوانان و جوانان ما را برای آشوب به خیابان ها کشاندند ولی ملت کاملا هوشیار است و در مقابل این دسیسه ها با قدرت ایستاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با حضور سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و آحاد مردم در محل مسجد جامع امام علی شهر سی سخت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
این یادواره به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت سپاه ناحیه دنا با حضور سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح، مصباح نژاد امام جمعه سی سخت فرمانده سپاه ناحیه دنا، دادستان دنا، درخشان زاده فرمانداردنا، فرمانده انتظامی دنا، دیگر مسئولان شهرستان دنا و آحاد مردم برگزار شد.
,
 
,
سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: جایگاه رفیع شهدا به واسطه جوانمردی و از خودگذشتگی شهدایی است که رفتند و برای خاک و  ناموس وطنشان جنگیدند.
,
 
,
خرم دل عنوان کرد: امروز ما ملت ایران میراث دار یک ارثیه بزرگ هستیم که باعث غرور ما ایرانی‌هاست و این میراث را که دشمنان دور تا دور آن را احاطه کرده اند باید با جان و دل حفاظت کرد.
,
 
,
وی گفت: در اغتشاشات اخیر یک موضوع را بهانه کردند و نوجوانان و جوانان ما را برای آشوب به خیابان ها کشاندند ولی ملت کاملا هوشیار است و در مقابل این دسیسه ها با قدرت ایستاده است.
,
 
,
سردار خرم دل اظهار داشت: در زمان حکومت های قبلی بخش زیادی از خاک ایران را بخشیدند، شاه مملکت ایران را انگلیس مشخص می کرد،  نخست وزیر و وزرا را اجانب برای ما مشخص می‌کردند، هیچ استاندار و فرمانداری از خودشان اختیار نداشتند، ولی امروزه مجلس خبرگان تعیین کننده رهبری انقلاب اسلامی است، جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان و به کوری چشم دشمنانش با سرعت هر چه تمام تر در  حال پیشروی است، انقلاب اسلامی ایران به سرعت در منطقه در حال گسترش است، برکت خون شهداست که تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند، آمریکایی که سودای حکومت بر کل دنیا را داشت امروزه در حال سقوط است و اسم ایران را که می شنود مثل بید می‌لرزد.
,
 
,
وی گفت: امروزه در اسرائیل هم هیچ آرامشی وجود ندارد و سرانشان با همدیگر به اختلاف نظر رسیدند.
,
 
,
این فرمانده یادآور شد: دفاع همچنان باقیست و تمام نشده است، در فضای  مجازی دشمن نقشه های زیادی برای ما طراحی می کند ما باید  در مقابل این توطئه ها با هوشیاری کامل عمل کنیم و نگذاریم نقشه های شوم و پلیدشان عملی شود.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه