اخبار داغ

آنچه در خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

حجاب یک قانون است و باید رعایت شود/ افرادی که با بیت المال مشهور شدند اکنون آتش بیار معرکه هستند

حجاب یک قانون است و باید رعایت شود/ افرادی که با بیت المال مشهور شدند اکنون آتش بیار معرکه هستند
نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حضور نمازگزاران در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حضور نمازگزاران در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

یاسوج

,

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته یاسوج با دعوت به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه گفت: امام حسن مجتبی(ع) جملات احادیث ارزشمندی دارند می فرمایند تقوا دژ مستحکم برای انسان است که او را از جمیع آفات محفوظ نگه می دارد تقوا در اندیشه یعنی به خداوند و انبیا الهی و معاد و امانت مومن باشد، این راه نجات انسان است که در اندیشه و عمل تقوا داشته باشد.

,

امام‌جمعه یاسوج گفت: انسانی که بخواهد کلمه توحید دژ مستحکم برای او باشد باید ولایت اهل بیت عصمت و طهارت را بپذیرد، در عمل نیز نماز، روزه زکات، حج ،امر به معروف و نهی از منکر دژ و ناجی انسان هستند اینها امنیت بخش روحی و روانی برای انسان هستند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: همه چیز به خداوند منتهی می شود و تنها راه نجات انسان عبادت خداوند است، خداوند به نماز و چادر و حجاب ما نیاز ندارد همه اینها برای خود ماست وفتی دستوری داده می شود یعنی انجامش برای سعادت دنیا و آخرت تان ضروری است، دنیا دار توشه برداری است دنیا پلی است که از آن عبور می کنیم، باید سپاسگزار باشیم در تاریخی هستیم که قرآن و انبیا را می دانیم و می شناسیم،خدا ارحم الراحمین است اما جهنم و مجازات نیز دارد.

,

وی افزود : انسان حق تهمت زدن ،آزار و اذیت کردن ندارد وقتی انسان از مدار توحید خارج شود عذاب خدا نیز شدید است، امروز برخی با افتخار روسری از سر در می آورند اینها فقط خودشان را ذلیل می کنند می خواهند با واسطه مخالفت با قانون خدا قهرمان شوند، با فسق و گناه جلوی عموم موهایش را قیچی می کند اینگونه می خواهد خودش را قهرمان کند نه خیر گناه ذلالت بخش است.

,

فکر نکنید حجاب از سر درآوردید قهرمان هستید ، تا کجا می میخواهید بروید خداوند شما را به ذلت خواهد کشاند ،افرادی که با مخالفت با نظام می خواهند قهرمان شوند بدانند حقیر هستند و ذلت نصیب شان خواهد شد.

,

امام‌جمعه یاسوج گفت: حجاب خود یک دژ مستحکم است انسانی که اهل ایمان است باید مبارزه کند برای اسلام باید خون بدهیم، مسولان این نظام خیلی زحمت می کشند و این مسولان اجر دارند، از مردم که برای محکومیت این جریان ضد دین و ضد امنیت به میدان آمدند نیز تشکر می‌کنم. 

,

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته با دعوت به رعایت تقوای الهی انجام واجبات و دوری از گناه تصریح کرد: چهارشنبه شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) است که تسلیت و تبریک عرض می کنم، وقتی امامی از دنیا می رود امام بعد جایگزین می شود، حضور امام در این عالم سبب حیات دنیا است،اگر امام معصوم نباشد زمین و زندگی بشر پایان می یابداینها محور هستند حیات تکمیلی به محوریت اینهاست همچون روح در بدن که اگر نباشد انسان نیز از بین می رود.

,

وی گفت: انبیا الهی در طول تاریخ همواره تلاش کردند جامعه بشری در دست اولیای الهی باشد و زندگی بر اساس دستورات خداوند باشد ، کل جهان باید تحت یک مدیریت واحد تولیدی و الهی در ابعاد مختلف باشد و این به دست حضرت مهدی (عج) است، در دوران غیبت وقتی امام حاضر نیست امام جامعه را رها نکرده است امام در عصر غیبت فردی را برای مدیریت جامعه بشری قرار می‌دهد از فقها علما و آنهایی که اهل تقوا هستند در راس قرار دارند. 

,

وی بیان کرد: مگر اینکه فقیه عالم و عادل نباشد حکومت به دست مؤمنین می رسید انقلاب اسلامی ایران حکومت دستور خورده اهل بیت (ع) است جمهوری اسلامی مقدمه ای برای حکومت جهانی است، هم مقدمه است و هم ما آزمایش می شویم، ببینم چقدر مردم می توانند در کنار این‌حکومت باشند ،غربالگری انجام می شود.

,

امام جمعه یاسوج افزود: آرمان های جمهوری اسلامی ایران مگر غیر از قرآن و دستورات انبیا الهی است اینکه برخی خطا می‌کنند مربوط به دین و قانون جمهوری اسلامی نیست مربوط به انسان است، کامل ترین قانون همیت قانون جمهوری اسلامی است که برگرفته از اسلام است،آرمان ها و شعارها همان است.

,

وی گفت: آرمان های ما بلند و جوان است ظرفیتی که در کشور ایجاد شده بی نهایت و جهادی است در طول تاریخ انقلاب آرمان های استکبار مورد هدف قرار گرفت و سازه های آنها در هم کوبیده شده است، شبکه ها و رسانه های غربی کاری نمی توانند انجام دهند .

,

وی بیان کرد: در رسانه های غربی دیدیم اگر ۱۰ نفر در جایی از ایران شعار دهند بزرگش می کنند می‌گویند مردم حجاب نمی خواهند اما راهپیمایی میلیونی مردم را در صحنه های مختلف اسلام نمی بینند ،مردم از دید آنها افرادی است که ضد جمهوری اسلامی شعار دهند هر کسی آب به آسیاب دشمن بریزد از نظر آنها مردم هستند بقیه دیده نمی شود. 

,
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد:آدمی که هوای نفس ندارد می تواند حکومت کند یا کسی که به دنبال منافع شخصی خودش است، ؟آدمی که ذات خبیث دارد این گونه حرف نمی زند دلسوز ترین فرد در این کشور ولایت فقیه است، حکومت اسلامی مردمی است و همه اقشار در آن دخیل هستند.
,
 
,
وی گفت: انقلاب اسلامی انقلاب خردمندان و اندیشمندان بوده است، همه اقشار دانا آگاه، دلسوز در این حکومت‌ هستند بله جای انسان های گناه کار، منافق و سلطنت‌ طلب ها اینجا نیست، منطق آنها جز کشتن انسان ها نبوده است.
,
 
,
امام‌جمعه یاسوج گفت: جای ارزل و اوباش نیست مگر می شود حکومت‌ به دست چاقو بدست و قمه بدست بیفتد ،به تاریخ نگاه کنید در دوران سردار جنگل گفتند ما تو را به حکومت می رسانیم که از دستورات ما دفاع کنی که نپذیرفت و خبیث ترین انسان یعنی رضا خان را انتخاب کردند اگر در توان آمریکا و انگلیس باشد چنین افرادی را حاکم کشور می کنند.
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: قدرت جمهوری اسلامی کم نیست امروز شعار علیه جمهوری اسلامی شعار علیه قرآن و دین است متأثر هستیم کسانی که با بیت المال این کشور شهرت یافتند و امروز باعث شادی دشمن می شوند به کمک تجزیه طلب ها رفته اند و آتش بیار معرکه هستند،رهبران محرک دشمنان این ملت شده اند نوکری آل سعود و بی بی سی را می‌کنند، خاک بر سرتان. 
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: همه آنهایی که در این اعتراضات که هیچ منطقی نداشت حاضر شدند خسارت وارد کردند باید خسارت ها راپرداخت کنند این افراد باید جریمه شوند و با آنها به صورت جدی برخورد شود تا بفهمند هزینه جرم چقدر است، اینها باید خسارت پرداخت کنند و نباید به راحتی رها شوند.
,
 
,
چه خسارت های جانی وارد کردند امنیت روانی مردم را بر هم زدند نمی شود از اینها گذشت باید خسارت بدهند تا زمانی با این افراد محکم برخورد نشود همین آش و همین کاسه است.
,
 
,
امام‌جمعه یاسوج گفت: حجاب یک قانون است و باید رعایت شود، قانون حجاب قانون خداوند است باید افتخار کنیم چنین قانونی داریم، حجاب دستور خداست و باید پیروی کرد.
,
 
,

گچساران

,

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:هفته گردشگری را به همه خدمتگزاران این عرصه تبریک عرض می کنم و این نکته هم از باب تذکر عرض می کنم که میراث را در واقع میراث بدانیم در حالی که میراث این ملت فرهیخته رقص و ولنگاری نیست و میراث این سرزمین علم، دین و شرف است که باید صیانت شود.

,

وی افزود:از دوم مهرماه تا 12مهرماه دهه وقف است که همه به واقفین و هم خدمتگزاران این عرصه تبریک عرض می کنم .بنابراین عزیزان تلاش کنند که باقی الصالحاتی برای فرای قیامت شان در نظر بگیرند،لذا انسان باید تلاش کند برای آینده خودش و هدایت نسل های بعد نیز وقف کند.

,

امام جمعه گچساران ادامه داد: امام موضوع تلخی که دشمنان اسلام اخیرا در کشورمان ایجاد کردند، گرچه از جهتی غربالگری شد و نکات مثبتی هم داشت تا افرادی بهتر شناخته شوند اما در حقیقت تلخ بود و انسانهای عزیزی هم در راستای صیانت از امنیت کشور به شهادت رسیدند.

,

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:دشمن از برون توطئه کرد و از درون هم جیره خواری همراهی و به اموال عمومی آسیب زدند ،متاسفانه این یزیدیان زمان اقدام به آتش زدن آمبولانس ها کردند، قرآن آتش زدند و پرچم کشورمان را مورد اهانت قرار دادند.بنابراین کسی که پرچم این سرزمین را آتش می زند می توان گفت که فرزند این مملکت است؟ چرا که پرچم عَلَم افتخار این ملت است.

,

حجت الاسلام حجازی گفت:بنابراین به کسانی که ادعای ایرانی بودن دارند اما در زمین دشمن بازی می کنند سوال دارم که آیا پرچم را قبول دارید یا نه؟در فتنه 88برخی از فتنه حمایت کردند و برگ های قرآن را پاره کردند و خیمه های ابا عبدالله (ع)را در روز عاشورا به آتش کشیدند و به عکس امام(ره) جسارت کرده و هلهله کردند.اما متاسفانه برخی افراد هم هنور این اتفاقات را محکوم و اعلام برائت نکرده اند.

,

وی افزود:اما دختر خانمی در حادثه ای فوت می کند و همین افراد حامی فتنه و برخی دیگر واکنش نشان می دهند و با دشمن همراهی می کنند،چنین افرادی باید به مردم پاسخ دهند و خوب است این افراد نیز به درستی شناخته شوند و به مردم معرفی شوند و هم انتظار داریم دستگاه قضایی به میدان بیاید و هر کسی را علیه ارزش های ملت اقدام می کند، سرجایش بنشاند.

,

امام جمعه گچساران ادامه داد:دشمن کارش دشمنی کردن است و نمی شود که انسان دشمن را دوست بداند، همان دشمنی که فتنه انگیزی می کند و سناریوی هدفمند طرح ریزی می کنند و بعد به هیچ چیزی هم رحم نمی کند.

,

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:دشمن در آنسوی مرزها توطئه می کند و برخی افراد نادان جیرخوار درون کشور هم حمایت کند. پس طبیعی است که نیروی انتظامی هم مقابله می کند که باز هم از خدمات نیروی انتظامی تشکر کرده و می کنیم.

,

حجت الاسلام حجازی گفت:خداوند در قرآن می فرمایند که واجب است و باید خانم ها حجاب را به طور کامل رعایت کنند و این دستور خداوند است.حجات از ضروریات جامعه اسلامی است و انکار حجاب مثل انکار نماز و روزه است و اگر قرار باشد به حجاب بی حرمتی شود پس جواب خون شهداء چه می شود؟.

,

وی افزود:شهدا توصیه موکد نسبت به رعایت حجاب و جایگاه ولایت فقیه دارند، فتنه امروز مقابل قرآن ، اسلام و خون شهداست آنهایی که ادعای مسلمانی و ملی گرایی دارند بفهمند و به درستی هم مقابله کنند و دشمن هم بداند ملت ایران هیچوقت از آرمان هایش دست نخواهد کشید.

,

امام جمعه گچساران ادامه داد:تشکری هم از سپاه پاسداران داریم که مرکز فتنه را بمباران و چشم فتنه را کورکرد .چند روز قبل کروهگ تروریستی کومله در مرز کشورمان توسط توپخانه و موشک های نقطه زن سپاه پاسداران در هم کوبیده شد و دشمن بازهم خوار و ذلیل شد .

,

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:13مهرماه آغاز امامت امام زمان(عج)است که تبریک عرض می کنم،امام حسن عسکری علیه السلام می فرمایند که همانگونه که از پیامبر اکرم(ص) اطاعت واجب است از امام عصر(عج) هم واجب است و هرکسی امام مهدی(عج) را انکار کند پیامبر(ص) را هم انکار کرده است.

,

حجت الاسلام حجازی گفت:مقام معظم رهبری فرمودند که اقتدار در مقابل قانون شکنان و جنایتکاران لازم است بنابراین برخورد قاطع نیروی انتظامی مقابل فتنه انگیزان و اغتشاشگران ضروری است و در مقابل عامه مردم و مومنین نیز با رعایت احترام و محبت برخورد شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه