اخبار داغ

ماموستا برجسته اهل سنت کردستان:

تفرقه‌افکنی ابزار دشمنان اسلام است/ هراس دشمن از وحدت و بیداری اسلامی

تفرقه‌افکنی ابزار دشمنان اسلام است/ هراس دشمن از وحدت و بیداری اسلامی
ماموستای برجسته اهل سنت گفت: توطئه تفرقه و ایجاد جنگ های قومی و مذهبی در کشور اسلامی ایران یکی از دسیسه های دشمنان انقلاب است و باید با حفظ وحدت و یکپارچگی در این راستا وارد عمل شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا رئوف سعیدیان یکی از ماموستاهای اهل تسنن استان کردستان در محکوم کردن عملیات تروریستی زاهدان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: قطعا هر عملیات تروریستی که از طرف دشمن انجام می گیرد پشت این عملیات دشمنان قسم خورده اسلام و میهن اسلامی و وحدت ملی قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی گفت: دشمن باید بداند که این اقدامات تروریستی هیچ گونه ثمره‌ای نخواهد داشت و این امر از دیدگاه هر انسان منصف و حقیقت طلب و آزادی خواهی محکوم خواهد بود و این کاری جز دسیسه دشمن نیست.

,

این ماموستای اهل سنت کردستان، بیان داشت: بارها مردم با حضور با شکوه خود و با پشتیبانی از این انقلاب این دسته از عملیات ها را خثنی کرده و بیان می کنیم که همه علمای اهل سنت و مردم استان کردستان اینچنین اقدامات خبیثانه و خرابکارانه را محکوم می دارند.

,

وی افزود: ملت ایران قطعا ملتی آگاه و روشن فکر است و به خوبی به برنامه ریزی دشمنان برای دشمنی با این انقلاب آگاه هستند و به خوبی با این موارد همانند موارد دیگر با وحدت ملی خودشان مقابله خواهند کرد.

,

سعیدیان خاطر نشان کرد: ملت ایران در طول ٤٣ سال گذشته نشان دادند که همیشه حافظ این انقلاب هستند و دشمن شناسی خوبی دارند و این بار نیز دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

,

وی بیان داشت: با توجه به انجام این عملیات در منطقه تسنن نشین کشور دشمن قطعا این اقدام را در راستای تخریب وحدت و ایجاد تفرقه و دشمنی در بین برادران تسنن و تشیع انجام داده است که لازم است این بار نیز به مانند هر بار دیگر دست در دست هم و با وحدت آفرینی مانع اجرایی شدن نقشه شوم دشمن در این باره باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه