اخبار داغ

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از گروه پدافند هوایی فردو بازدید کرد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از گروه پدافند هوایی فردو بازدید کرد
امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد از گروه پدافند هوایی فردو قم بازدید کرد و توان عملیاتی و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد بازدید قرار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از گروه پدافند هوایی فردو قم بازدید کرد و توان عملیاتی و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد بازدید قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان این یگان پدافندی با بیان این‌که آرامش و آسودگی خاطر هموطنانمان اولویت اول پدافند هوایی ارتش است، اظهار داشت: پیشرفت لحظه‌ به ‌لحظه نیروی پدافند هوایی ارتش مرهون ذکاوت نیروی انسانی متعهد است که دغدغه‌ای جز افزایش اقتدار و توانمندی دفاعی کشورمان برای رویارویی با بیگانگان ندارند.

امیرسرتیپ صباحی‌فرد بیان کرد: با توجه به تهدیدهای بالقوه‌ای که وجود دارد، نیروی پدافند هوایی ارتش با هوشیاری و آمادگی کامل و با رصد دشمنان در شعاع صدها کیلومتر فراتر از مرزهای هوایی کشورمان، اجازه هرگونه فعالیت نابجایی را از متجاوزان سلب کرده است.

وی افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش کشورمان جایگاه برتری در عرصه  بین‌المللی دارد و اگر این اقتدار، صلابت و تسلط هوایی نبود امروز امنیت و اوضاع کشورمان دچار تزلزل و به مراتب خیلی بدتر و وخیم‌تر از برخی کشورها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه