اخبار داغ

اختری در پنجمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی ؛

کودک کشی رژیم اشغالگر در جهان تبیین و روشن شود/اندیشه نژادپرستانه امروز در حال گسترش است

کودک کشی رژیم اشغالگر در جهان تبیین و روشن شود/اندیشه نژادپرستانه امروز در حال گسترش است
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: دو موضوع بیشتر مورد توجه واقع شده است، که کودک کشی یکی از آنهاست در واقع کودک کشی رژیم اشغالگر در جهان تبیین و روشن شود. یکی از مشکلاتی که در جهان رخ می دهد مساله دوگانه نگری سازمان های بین المللی و حقوقی و امپریالیسم جهانی نسبت به این مسائل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد حسن اختری در پنجمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اظهار داشت: همانطور که از عنوان همایش بر می آید حمایت از کودک فلسطینی و یادواره شهید الدره است. در طول مبارزات مردم فلسطین در این ۷۰ سال که مردم فلسطین در حال مبارزه هستند و مبارزات شان را ادامه می دهند تقریبا یک چهارم از شهدا، شهدای کودکان فلسطینی هستند.

وی تصریح کرد : مساله جنایات، وحشی گری ها و  کشتارهای وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و جنایاتی را که انجام می دهند امری نیست که قبلا انجام شده و امروز برای آن گفت و گو کنیم، بلکه جنایاتی است که امروز هم در حال انجام است. براساس اخبار طی ۸ ماه از  سال جاری میلادی ۳۵ کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.
اختری تاکید کرد : این جنایات مستمر و ادامه دار است و امروز در صحنه فلسطین و در مقابل دیدگاه جهانیان انجام می شود. اگر در این ایام چنین اجلاسی برگزار می شود برای این است که با یکدیگر رایزنی و گفت و گو کرده تا برای بازداشتن و مقابله با این رژیم اشغالگر تدبیری اندیشیده شود.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری ادامه داد: دو موضوع بیشتر مورد توجه واقع شده است، که کودک کشی یکی از آنهاست در واقع کودک کشی رژیم اشغالگر در جهان تبیین و روشن شود. یکی از مشکلاتی که در جهان رخ می دهد مساله دوگانه نگری سازمان های بین المللی و حقوقی و امپریالیسم جهانی نسبت به این مسائل است.

وی خاطرنشان کرد: در واقع بر روی یک مساله با استاندارد دوگانه توجه می کنند اما نه حقوق دانان، نه سیاستمداران و نه دولت های اسلامی به این مساله با دید مسئولیت نگاه نمی کنند. بیش از ۵۵ کشور به عنوان کشورهای اسلامی وجود دارد علاوه بر آن کشورهایی وجود دارند که می توانند همراه شوند چرا باید این رژیم تا این اندازه جنایت کند اما این سازمان ها ناظر بی مسئولیت باشند.


اختری ادامه داد: آنچه در یمن، بحرین، عربستان، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و... می گذرد جنایاتی که تروریست ها انجام می دهند، در این کشورها حتی حاضر نیستند یک بیانیه صادر کنند اما در مقابل اگر یک صهیونیست، یک نفر یا انسان در این کشورها به جرم خیانت، توطئه و تروریستی محاکمه شوند همه آنها سر و صدا به پا می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری اظهار داشت : اندیشه نژادپرستانه امروز در حال گسترش است و رژیم اشغالگر قدس براساس مبانی دینی دروغین خودش به این مساله دامن می زند و با این اندیشه با برادران و خواهران مسلمان برخورد می کند.

اختری همچنین بیان کرد: خوشبختانه مردم فلسطین در انتفاضه های متعدد و در صحنه های گوناگون پیشرفت کردند و مبارزه می کنند، امروز با تمام توانشان در داخل فلسطین و یا خارج از آن حمایت و پشتیبانی می کنند.
 
وی در پایان ابراز داشت : از رسانه ها و سازمان های مردم نهاد، از علما، دانشمندان و دانشگاهیان و دانش آموزان انتظار داریم فریاد اطفال و کودکان فلسطینی را به دنیا برسانند مشکلی که در دنیا وجود دارد قضایایی که در فلسطین اتفاق می افتد به دست رسانه های آن ها قضایا را غیر حقیقی منتشر می کنند.

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه