اخبار داغ

امام جمعه و نماینده مردم پیرانشهر طی بیانیه‌ای تأکید کردند؛

هوشیاری مردم فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب و ملت ایران را خنثی می‌کند

هوشیاری مردم فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب و ملت ایران را خنثی می‌کند
امام جمعه پیرانشهر و نماینده مردم شریف شهرستانهای پیرانشهر و سردشت در خصوص حوادث اخیر کشور بیانیه ای مشترک صادر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، امام جمعه پیرانشهر و نماینده مردم شریف شهرستانهای پیرانشهر و سردشت در خصوص حوادث اخیر کشور بیانیه ای مشترک صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

در این بیانیه آمده است:

,

باسمه تعالی

,

الحمد لله رب العالمین و الصلاة و السلام علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطیبین الطاهرین

,

ملت بزرگ ایران، با توکل به خدا و پشتیبانی آحاد مردم آغازگر انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و با گذشت بیش از چهار دهه هنوز با نثار هزاران شهید و اهدای جان و مال خویش از این گوهر گرانبها و الگوی حکومت دینی و اسلامی پاسداری کرده اند.

,

امروز علیرغم تمام تهدیدات و دشمنی های غرب و ایادی آن در منطقه، به اذعان دوست و دشمن شاهد پیشرفت، ترقی و توانمندی های نظامی، علمی، فناوری و همه جانبه کشور در عرصه های مختلف جهانی هستیم و ادامه این حرکت امیدوار کننده جز با نثار خون و همدلی و همراهی مردم و مسئولین محقق نخواهد شد. البته انقلابی بودن و انقلابی ماندن تنها با حرف و شعار محقق نمی شود بلکه باید مطابق با فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که فصل الخطاب همه امور است، عمل کرد.

,

در حال حاضر صهیونیست های کودک کش، ضد انقلاب خارج نشین و گروهک های معاند با حمایت رسانه های غربی و سوء استفاده از اتفاقات اخیر، وضعیت کنونی را که به نفع هیچ کس نیست، پیش آورده اند. این مهم هوشیاری هر چه بیشتر مردم و مسئولان را می طلبد تا دسیسه ها و توطئه های روز افزون دشمنان علیه انقلاب و ملت ایران در حوزه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی همانند فتنه های سنوات گذشته خنثی گردد.

,

مع الوصف لازم است ضمن پایبندی به مبانی و ارزش های اصیل اسلامی و اهداف و آرمان های بزرگ انقلاب، در سایه استقلال کشور، در برابر تهدیدهای دشمنان نظام، آگاه باشیم و با رعایت تقوای دینی و سیاسی فریب دسیسه های دشمنان قسم خورده این ملت عزیز را نخوریم.

,

بدین وسیله عموم شهروندان گرانقدر را به صبر و آرامش و پرهیز از هرگونه تفرقه و تشنج دعوت نموده تا توطئه ی اخیر دشمنان که با برنامه ریزی قبلی صورت گرفته نیز همانند توطئه های سابق خنثی و نقشه های استعمار جهانی که هرگز دلش لحظه ای به حال مردم عزیز ایران اسلامی نسوخته، بار دیگر به کوری چشم دشمنان نقش بر آب شود.

,

امام جمعه پیرانشهر و نماینده مردم شریف شهرستانهای پیرانشهر و سردشت

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه