اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

کمبود کادر آموزشی در آذربایجان غربی جبران شد

کمبود کادر آموزشی در آذربایجان غربی جبران شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به کمبود ۶ تا ۹ هزار نفری کادر آموزشی در استان گفت: این کمبود از طریق مختلف جبران شد تا هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جواد جنگی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۴۰ هزار معلم و کادر آموزشی وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان استان در مقاطع مختلف تحصیلی را بر عهده دارند، افزود: برای سال تحصیلی جدید این کمبودها را با استفاده از نیروهای بازنشسته، جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، جذب از محل ماده ۲۷ و سرباز معلمان جبران کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی اظهار کرد: در سطح استان به پنج هزار کلاس درس جدید هم نیاز داریم تا به میزان استاندارد کشوری برای حضور دانش آموزان در کلاس درس برسیم که باید از طریق جذب کمک‌های خیرین، مردم و منابع دولتی ملی و استانی برای ساخت مدارس جدید و جبران کمبودها تلاش کنیم.

,

جنگی با بیان اینکه در دو ماه (مرداد و شهریور) سه هزار و ۵۸۷ بازدید میدانی از مدارس این استان توسط بازرسان آموزش و پرورش صورت گرفته است، ادامه داد: همه سعی خود را کرده‌ایم تا ابتدای سال تحصیلی، مدارس هیچ کمبودی از نظر تجهیزات و کادر آموزشی نداشته باشند.

,

انتهای ‍‍‍‍‍‍‍پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه