اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

تیر ضد انقلاب در سیستان و بلوچستان هم به سنگ می خورد

تیر ضد انقلاب در سیستان و بلوچستان هم به سنگ می خورد
حمید رضا ترقی گفت: تردیدی نیست تیر ضد انقلاب و تجزیه طلبان در سیستان و بلوچستان هم مانند باقی نقاط کشور به سنگ می خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اظهار تاسف از وقایعی که در سیستان و بلوچستان پدید آمد و جنایاتی که توسط تجزیه طلبان بلوچ در آن منطقه صورت گرفت، اظهار داشت: اقدامات جنایتکارانه تروریست ها در آن منطقه را محکوم می کنیم که نشان دهنده دست نشاندگی آنها از سوی دشمنان انقلاب اسلامی و علیه یکپارچگی ملت ایران صورت گرفته است.

وی افزود: خوشبختانه مردم اهل سنت و شیعه سیستان و بلوچستان سالها است که در کنار هم زندگی مسالمت آمیز و متحدی دارند و تاکنون هیچ یک از توطئه های دشمنان نتوانسته زمینه اختلاف بین آنها را به وجود آورد‌.

ترقی تصریح کرد: همان گونه که علمای اهل سنت هم پس از این جنایت اعلام کردند همه آنها از این نوع جنایت و رفتارهای خشونت آمیز متنفر هستند و تردیدی نیست تیر ضد انقلاب و تجزیه طلبان در سیستان و بلوچستان هم مانند باقی نقاط کشور به سنگ می خورد.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: ملت مسلمان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان هیچ گاه خود را از این سرزمین جدا نمی خواهند چه اینکه طی این سالها زیر سایه نظام جمهوری اسلامی ایران رشد و تعالی فراوانی پیدا کردند و امکانات بسیاری برای رفاه و آسایش آنها پدید آمده که در آن سوی مرزها چنین خبری نیست بلکه محرومیت و مشکلات همچنان گریبانگیر مردم است.

ترقی تصریح کرد: ضمن محکوم کردن این جنایت فجیع که نشان می دهد تجزیه طلبان به فکر مردم  و خواسته های آنها نیستند بلکه به دنبال توطئه و دسیسه علیه ملت ایران هستند امیدواریم دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور مسببین این جنایت را به کیفر اعمال خود برسانند و اجازه ندهند این نوع گروه ها با ایجاد وحشت، رعب و ترور، امنیت و آسایش مردم کشور را به خطر بیندازند.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه