اخبار داغ

لزوم موضع‌گیری صریح «گروه‌های مرجع»؛

آقایان «خواص» بسم‌الله!

آقایان «خواص» بسم‌الله!
بعد از تاکیدات بی‌پرده مقام‌معظم‌رهبری مبنی بر موضع‌گیری صریح خواص، باید منتظر بود و دید نه تنها نمایندگان مجلس، بلکه دیگر «گروه‌های مرجع» که تابحال یا از سر محافظه‌کاری یا از سر بی‌بصیرتی موضعی قاطع اتخاذ نکرده‌اند، «بدون لکنت زبان» از آشوب‌گران برائت خواهند کرد یا نه؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ۲۵ شهریور ماه بود که خبری مبنی‌بر فوت مرحومه امینی در کلاس‌های توجیهی گشت‌ارشاد رسانه‌ای شد؛ اما رسانه‌های غربی و معاند، به محض انتشار این خبر ناگوار، شروع به پخش اتهاماتی علیه گشت‌ارشاد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 

,

آنان مدعای خود را که «علت فوت مرحومه ناشی از صدمات وارده حین تذکر به وی بوده است» را در صدر اخبار قرار خود قرار داده و تبدیل به کلید‌واژه‌ای جهت ایجاد آشوب و ناامنی در کشور کردند؛ در حالی‌که فیلم بیرون آمده از وزرا حکایت از این داشت که مرحومه امینی حین صبحت با یکی از حاضرین دچار وخامت حال شده و توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شود.

,

 

,

 اما موضوعی که در آن روزها تاسف‌بار بود، موضع‌گیری بدون استناد و شاید هم با چاشنی شیطنت‌ انتخاباتی برخی خواص در این خصوص بود، مسعود پزشکیان در کسوت یکی از خواص این نظام همان موقع با اظهاراتی ناپخته در راستای این خط خبری معاندین حرکت کرد؛ البته این سخنان باعث واکنش بسیاری از مردم انقلابی شد و در ادامه آن در مراسم تشییع پیکر شهید اجاقی خواهان استعفای وی شدند، چراکه تشویش بدون سنو و مدرک اذهان عمومی چیزی جز آشوب را در پی نخواهد داشت. البته این نماینده مجلس در بیانیه‌ای کوتاه به صورت ضمنی از مواضع خود عقب‌نشینی کرده و مردم را به دوری از آشوب فراخواند.

,

علیرضا بیگی دیگر نماینده مردم تبریز هم در در آن مواقع به قول ضرب‌المثل معروف«یکی به نعل می‌زنه یکی به میخ»، به صورت تلویحی فوت مرحومه امینی را محکوم کرد، در حالی‌که هیچ سند معتبری بر گواه این ادعا تابحال منتشر نشده است.

,

 

,

این موضع‌گیری‌های هیجانی «خواص» استان که به عنوان «گروه‌های مرجع» مورد مقبولیت قرار دارند، باعث تشویش هرچه بیشتر اوضاع حاکم شده و آب را در آسیاب معاندین می‌ریزد، چنان‌که مقام‌معظم‌رهبری نیز در سخنان چند روز پیش خود با تاکید بر نقش مهم «خواص»، انتقاداتی نیز در خصوص برخی از این افراد مطرح فرمودند.

,

 

,

 ایشان در بخش از سخنان خود اظهارداشتند: «در اول کار برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند. برخی از آنها اتهام را به سمت سازمان انتظامی بردند و برخی هم مجموعه نظام را متهم کردند. اکنون که دیدند قضیه چیست و نتیجه حرف‌های آنان با برنامه‌ریزی دشمن چه اتفاقاتی را در خیابانها رقم زده است، باید کار خود را جبران و صریحاً اعلام کنند با آنچه اتفاق افتاده و با برنامه دشمن خارجی، مخالفند.»

,

 

,

همچنین ایشان در ادامه افزودند: « وقتی عنصر سیاسی امریکایی این قضایا را به دیوار برلین تشبیه می کند باید بفهمید قضیه چیست و اگر نفهمیدید حالا بفهمید و صریحاً موضع گیری کنید»

,

 

,

حال بعد از تاکیدات بی‌پرده مقام‌معظم‌رهبری مبنی بر موضع‌گیری صریح خواص، باید منتظر بود و دید نه تنها نمایندگان مجلس، بلکه دیگر «گروه‌های مرجع» که تابحال یا از سر محافظه‌کاری یا از سر بی‌بصیرتی موضعی قاطع اتخاذ نکرده‌اند، «بدون لکنت زبان» از آشوب‌گران برائت خواهند کرد یا نه؟!

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه