اخبار داغ

برای اولین بار در شهرستان سمنان؛

زنگ محیط زیست در مدرسه امام حسن مجتبی (ع) نواخته شد

زنگ محیط زیست در مدرسه امام حسن مجتبی (ع) نواخته شد
مراسم روز جهانی کودک و محیط زیست در مدرسه قرآنی پسرانه امام حسن مجتبی (ع) با نواختن زنگ نمادین محیط زیست، برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ به مناسبت روز جهانی کودک و هم زمانی این روز با هفته محیط زیست، زنگ محیط زیست در مدرسه قرآنی پسرانه امام حسن مجتبی(ع) نواخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

 

,

, ,

سمانه هراتیان مسئول کارگروه دانش آموزی شهرستان سمنان و معلم پایه ششم دبستان پسرانه امام حسن مجتبی (ع)، در گفتگو با مرآت، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی کودک و تقارن آن با هفته محیط زیست، عنوان کرد: به همین مناسبت از مسئولین هیئت کوهنوردی شهرستان سمنان دعوت به عمل آوردیم تا با حضور در این مرکز آموزشی، به طرح مباحثی از جمله لزوم نگهداری و پاکسازی جنگل ها و کوهستان از زباله ها و حفاظت از درختان بپردازند.

,

حمیده معماری نسب عضو هیئت رئیسه هیئت کوهنوردی شهرستان سمنان، به مرآت اظهار داشت: امروز به دعوت مسئولین مدرسه پسرانه امام حسن مجتبی در مدرسه حضور یافتیم و با دانش آموزان در مورد احترام به محیط زیست، چگونگی نگهداری از آن، شیوه های داشتن طبیعتی زیباتر و نحوه استفاده درست از منابع پیرامون خود به عنوان میراثی برای نسل های آتی صحبت کردیم.

,

 

,

, ,

سید مصطفی حسنی دبیر هیئت کوهنوردی شهرستان سمنان، نیز ابراز داشت: به مناسبت روز جهانی کودک و هفته محیط زیست، زنگ محیط زیست برای اولین بار در شهرستان سمنان به صورت نمادین در مدرسه پسرانه امام حسن مجتبی نواخته شد و پس از آموزش مباحثی مرتبط با این روز، هدایایی به عنوان یادبود به دانش آموزان اهدا شد.

,

محمد حسین محمودآبادی دانش آموز پایه ششم با اشاره به مباحث مطرح شده توسط هیئت کوهنوردی شهرستان سمنان در زنگ محیط زیست، گفت: امروز یاد گرفتیم نباد در محیط زیست زباله بریزیم زیرا ممکن است حیوانات با خوردن این زباله ها تلف شده و نسل آن گونه رفته رفته منقرض شود.

,

 

,


پرهام پاکدل دانش آموز پایه ششم مدرسه امام حسن مجتبی (ع) نیز افزود: امروز به ما گفته شد نباید در جنگل ها آتش روشن‌کنیم و در صورتی که این کار ضرورت داشت؛ باید با کندن چاله و در آخر ریختن خاک و آب از خاموش شدن آتش مطمئن شویم. همچنین ریختن پوست میوها در طبیعت گرچه نمی تواند تبدیل به کود شود اما از زیبایی چهره محیط زیست تا مدتی می کاهد.

, ,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه