اخبار داغ

فوتبال تبریز در گرداب نابودی/ آرتام هم به تاریخ پیوست!

فوتبال تبریز در گرداب نابودی/ آرتام هم به تاریخ پیوست!
امتیاز تیم فوتبال آرتام تبریز در مسابقات باشگاهی کشور به خارج از استان فروخته شد و فوتبال شهر اولین‌ها یک سهمیه دیگر خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، امتیاز تیم آرتام تبریز در مرحله اول لیگ دسته سه فوتبال کشور به ارومیه فروخته شد تا یک سهمیه دیگر در فوتبال تبریز و استان آذربایجان‌شرقی پرپر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

جالب این است که این همان امتیاز تیم شهرداری تبریز بود که پس از چند بار دست به دست شدن درنهایت از استان خارج شد.

,

شهرداری تبریز که سابقه ۲۵ سال تیمداری و ۲ فصل حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را داشت، پس از اعلام انحلال امتیازش در لیگ دسته اول را فروخته و به علم‌وادب واگذار کرد.

,

در ادامه علم‌وادب با سقوط به رقابت‌های لیگ دسته دوم سهمیه خود در این مسابقات را طی یک معامله عجیب با سهمیه بعثت کرمانشاه در مرحله دوم لیگ سه یعنی یک رده پایین‌تر تعویض کرد.

,

در این معامله قرار بود باشگاه کرمانشاهی در ازای مبلغ توافق شده ۳ تریلی روغن نباتی به باشگاه تبریزی تقدیم کند که البته مشخص نشد که این محموله تحویل شد یا خیر؟

,

به هرحال، علم‌وادبی‌ها پس از این جابجایی در لیگ سه بلافاصله امتیاز خود را به آرتام تبریز فروختند و این تیم به جای همشهری خود در مرحله دوم لیگ سه حضور یافت.

,

این انتقال امتیاز در فصل گذشته رخ داد و آرتام پس از حضور در مرحله دوم لیگ سه با قرار گرفتن در بین تیم‌های سقوط کننده به مرحله اول تنزل پیدا کرد.

,

اکنون این امتیاز به تیمی در ارومیه واگذار شده است و سهمیه تیم شهرداری تبریز درحالی که یکی از شروط آن هنگام واگذاری به علم‌وادب عدم خروج از استان بود، درنهایت از استان خارج شد.

,

این گزارش می‌افزاید، ستاره اتحاد تبریز (صدرا) دیگر نماینده فوتبال استان پس از یک فصل تیمداری امتیاز خود‌ در مرحله دوم لیگ سه را به فروش رسانده است.

,

بدین ترتیب، در فصل جاری مسابقات فوتبال باشگاهی کشور، تیم تراکتور در لیگ برتر، مس سونگون ورزقان در لیگ ۲ و رخش خودرو در مرحله دوم لیگ سه نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی را تشکیل می‌دهند.

,

در این میان، تیم‌های مس سونگون ورزقان و رخش خودرو به تازگی اعلام موجودیت کرده‌اند و اگر این دو تیم بخش خصوصی ورود نمی‌کردند، عملا تراکتور به‌عنوان تنها نماینده آذربایجان‌شرقی در فوتبال کشور باقی می‌ماند.

,

از سویی، تیم‌های عقاب تبریز به عنوان قهرمان لیگ استان و ستاره اتحاد (صدرا) که فصل گذشته همزمان امتیاز مرحله اول لیگ سه را کسب کرده بود، وضعیت نامعلومی برای حضور در این مسابقات دارند.

,

اما خبر بد این است که تیم ریشه‌دار ماشین‌سازی به عنوان قدیمی‌ترین تیم فوتبال تبریز و شمالغرب کشور روز گذشته به مرحله اول لیگ سه تنزل پیدا کرد و ضمن کنار رفتن از مسابقات فصل جاری، در آستانه انحلال قرار گرفته است.

,

ماشین‌سازی به همراه مس سونگون نمایندگان استان در لیگ دسته دوم بودند که سبزقبایان پس از عدم حضور در دو بازی اول خود، طبق آئین‌نامه انضباطی مسابقات دو رده یعنی به مرحله اول لیگ دسته سوم سقوط کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه