اخبار داغ

الزامات "تابُوا و أَصلَحوا و بیَّنوا"

منظور رهبری شما بودید آقای پزشک جراح قلب!

منظور رهبری شما بودید آقای پزشک جراح قلب!
خواصی که دچار اشتباه شده اما به جای اصلاح‌گری؛ سخن اول خود را پاک می‌کنند، به وادی سکوت فرو می‌روند و یا همرنگ جماعت می‌شوند و موضع اول را دست‌نخورده باقی می‌گذارند از عوامل انحطاط جامعه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار،  رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود در دانشگاه امام حسن مجتبی(ع) پیرامون فتنه اخیر و اغتشاشات روی‌داده در کشور نکات مهمی را مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

از جمله این نکات و شاید مهمترین آنها، اشاره معظم‌له به نقش اشتباه عده‌ای از خواص در این غائله و ضرورت اصلاح موضع آنان بود.

,

ایشان در این باره فرمودند: در اول کار برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند. برخی از آنها اتهام را به سمت سازمان انتظامی بردند و برخی هم مجموعه نظام را متهم کردند. اکنون که دیدند قضیه چیست و نتیجه حرف‌های آنان با برنامه‌ریزی دشمن چه اتفاقاتی را در خیابان ها رقم زده است، باید کار خود را جبران و صریحاً اعلام کنند با آنچه اتفاق افتاده و با برنامه دشمن خارجی، مخالفند.

,

رهبر انقلاب تصریح کردند: وقتی عنصر سیاسی آمریکایی این قضایا را به دیوار برلین تشبیه می کند باید بفهمید قضیه چیست و اگر نفهمیدید حالا بفهمید و صریحاً موضع گیری کنید.

,

اشارت و خواسته رهبر معظم انقلاب کاملا قابل مشخص است…

,

از جمله خواصی که مرتکب اشتباه شده؛‌ «مسعود پزشکیان» فعال اصلاح‌طلب و نماینده مردم تبریز در مجلس است.

,

او در گفت‌وگوی زنده شبکه خبر و در بحبوحه شکل‌گیری اغتشاشات به بهانه درگذشت تصادفی مهسا امینی گفته بود: از نظر پزشکی… من پزشکم. جراح قلبم… جزو رتبه‌های برتر کشورم. از نظر علمی ممکن نیست کسی همینجوری –بیافتد…

,

این صحبت پزشکیان در میان افکار عمومی و رسانه‌ها به وجود علت بیرونی برای درگذشت مهسا امینی تفسیر شد.

,

اکنون باید دید که این قبیل افرادی که صراحتا در قبال اغتشاشات اخیر دچار اشتباه شدند؛ آیا وارد موضع «تابوا و اصلحو و بیّنوا» می‌شوند و مواضع خود را اصلاح و جبران می‌کنند یا اینکه قضیه با سکوت برگزار خواهد شد؟!

,

آیا این افراد حاضر در تریبون مجلس، سخنرانی، شبکه‌های اجتماعی، گفت‌وگوهای دوستانه و… متوجه اضرار و انتفاع موضع اول خود و ضرورت اصلاح آن هستند؟!

,

خواصی که در برخی برهه‌ها دچار اشتباه شده اما به جای اصلاح‌گری؛ سخن اول خود را پاک می‌کنند، به وادی سکوت فرو می‌روند و یا همرنگ جماعت می‌شوند و موضع اول را دست‌نخورده باقی می‌گذارند از خطرناک‌ترین عوامل انحطاط در جوامع و حکومت‌ها هستند…

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه