اخبار داغ

مهرداد ویس‌کرمی در گفتگو با دانا:

هیچ مشکلی در راستای اجرای طرح رتبه بندی معلمان وجود ندارد

هیچ مشکلی در راستای اجرای طرح رتبه بندی معلمان وجود ندارد
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هیچ مشکلی در راستای اجرای رتبه بندی معلمان وجود ندارد، گفت: تنها دلیل تاخیر اجرای این طرح بارگذاری و راستی آزمایی است و فوق العاده فرهنگیان از بین نمی‌رود، در واقع از ۳۱ شهریور ماه سال گذشته مابه التفاوت حقوق همکاران محاسبه و به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.
[

مهرداد ویس‌کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره سرانجام  لایحه رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: پس از کش‌وقوس‌های فراوان و همچنین رایزنی میان مجلس و دولت، رتبه بندی این قشرتصویب و به مرحله اجرا رسید. خوشبختانه لایحه رتبه بندی معلمان به گونه‌ای تنظیم شد که عدالت رعایت شود و افرادی که زحمت بیشتری می‌کشند حقوق بالاتری دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لایحه رتبه‌بندی معلمان, لایحه رتبه بندی معلمان,

وی در ادامه با بیان اینکه لایحه رتبه بندی معلمان از ۳۱ شهریور ماه سال گذشته در نظر گرفته ‌می‌شود، گفت: فرهنگیان عزیز با توجه به مشکلات معیشتی، کمی صبر و تامل به خرج دهند، حتی اگراین طرح با تاخیر روبه رو شود فوق العاده آنها از بین نمی رود، در واقع از تاریخ مطرح شده، مابه التفاوت حقوق همکاران محاسبه و به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

, لایحه رتبه بندی معلمان,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه قرار بر این شد تا معلمان مشخصات خود را در سامانه بارگذاری کنند،‌ گفت: این طرح برای اولین بار در حال اجراست و بدیهی است که با پیچیدگی و سختی‌هایی روبروست، چرا که پس از بارگذاری مدارک، راستی آزمایی مدارک فرهنگیان زمانبر است.

,

هیچ مشکلی در راستای فرایند اجرایی رتبه بندی معلمان وجود ندارد

, فرایند اجرایی رتبه بندی معلمان,

ویس کرمی با اشاره به اینکه فرایند اجرایی رتبه بندی معلمان در حال انجام است، گفت: هیچ مشکلی در راستای اجرا وجود ندارد و تنها دلیل تاخیر اجرا، بارگذاری و راستی آزمایی است. زمانی که رتبه بندی معلمان اجرا شود، مشکلات مرتفع و به صورت روتین انجام خواهد شد.

, فرایند اجرایی رتبه بندی معلمان, رتبه بندی معلمان,

گفتنی است؛ بر این اساس ضرایب جدید فوق‌العاده ویژه معلمان از سوی محمدباقر نوبخت به محسن حاجی میرزایی ابلاغ شد که برای مشمولان طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، به میزان حداقل ۲۱ و حداکثر ۲۷ درصدی از یکم فروردین ۱۴۰۰ به شرح زیر اعلام شد: « فوق العاده ویژه معلمان در بدو استخدام ۲۱ درصد، در طبقه بندی مقدماتی، پایه، ارشد ضریب ۲۱ درصد، خبره ضریب ۲۴ درصد و عالی ضریب ۲۷ درصد محاسبه و در احکام حقوقی فرهنگیان اعمال می شود.»

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه