اخبار داغ

تغییری که جواب نداد؛ بردیف و چالش خط دفاعی تراکتور

تغییری که جواب نداد؛ بردیف و چالش خط دفاعی تراکتور
سرمربی تراکتور برای بازی پیش‌روی تیمش مقابل ملوان برای انتخاب نفرات خط دفاعی با چالش مواجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، غیبت “سیدمحمد حسینی” مدافع مرکزی تراکتوری‌ها در برابر سپاهان عجیب و غیرمنتظره بود جایی که انتظار می‌رفت این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن محرومیت خود به ترکیب اصلی سرخ‌پوشان برگردد اما به تشخیص بردیف او از روی نیمکت نظاره‌گر بازی تیمش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

حسینی که در بازی با نفت مسجدسلیمان به دلیل محرومیت حضور نداشت، در دیدار با سپاهان به لیست تیمش برگشت اما کادرفنی تراکتور ترجیح داد تا بار دیگر از آرش قادری به جای این بازیکن استفاده کند که البته این تغییر جواب نداد و خط دفاع پرشورها با عملکرد متزتزل و ضعیف پاشنه آشیل این تیم شد.

,

تراکتور در ۲ بازی برابر زردپوشان مسجدسلیمان و اصفهان ۶ گل خورد تا نبود یار گچسارانی‌اش در خط دفاعی کاملا احساس شود؛ این درحالی است که پیش از این تیم بردیف با ترکیب دفاعی هادی محمدی، حجت حق‌وردی و سیدمحمد حسینی در ۵ بازی فقط یک گل دریافت کرده و به انسجام خوبی رسیده بود.

,

باید دید که بعد از این عملکرد ضعیف، قربان بردیف در آخرین بازی تراکتور قبل از تعطیلی مسابقات لیگ برتر بخاطر برپایی اردوی متصل تیم ملی به جام جهانی، آرایش دفاعی تیمش را مقابل ملوان در کنار محمدی و حق‌وردی با حسینی می‌چیند یا بازهم قادری را به او ترجیح خواهد داد؟

,

ناگفته نماند، تراکتوری‌ها در دیدار با ملوان “محمدرضا اخباری” سنگربان ملی‌پوش خود را هم در اختیار نخواهند داشت و از‌این‌رو، بردیف برای پوشش و ترمیم نقاط ضعف تیمش در این دیدار با چالش جدی مواجه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه