اخبار داغ

نگاهی به گام های محرومیت زدایی در رشتخوار؛

تلاش برای بهره‌برداری از فولاد رشتخوار تا دهه فجر امسال/ ۵۴۰ میلیارد اعتبار محقق شد

تلاش برای بهره‌برداری از فولاد رشتخوار تا دهه فجر امسال/ ۵۴۰ میلیارد اعتبار محقق شد
باتوجه به لزوم محرومیت زدایی در نقاط مختلف خراسان رضوی، ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فولاد شکفته در رشتخوار محقق شده و قرار است این مجموعه در دهه فجر امسال انشالله به بهره‌برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ از ابتدای سال جاری با وجود محدویت های فراوان در حوزه تحریم در کشور در بخش های مختلف با تلاش جهادی مسئولان اقدامات موثری در راستای رفع محرومیت زدایی در رشتخوار صورت گرفته و هم اکنون نیز کارهای خوبی در حوزه عمران و خدمت رسانی به محرومان در این بخش در حال دنبال شدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حسین باهوش فرماندار رشتخوار درگفت و گو با خبرنگار ما گفت: با پیگیری حجت الاسلام احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی،۶ روستا که در بخش جنگل رشتخوار از نعمت گاز محروم بودند، کار گاز رسانی به این روستاها هم اکنون در حال انجام است، و امسال قرار است در دهه فجر بهره برداری شود.

,

وی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه دانشگاه پیام نور رشتخوار بیان داشت: دانشگاه پیام نور واحد رشتخوار با پیگیریهای مسئولان شهرستان هم اکنون به وضعیت پذیرش دانشجو برگشت که در سه رشته قرار بر این بود که ۱۵۰ دانشجو بگیریم و ما امروز نزدیک به ۳۰۰ دانشجو در این دانشگاه پذیرش داشته ایم. 

فرماندار رشتخوار در ادامه تصریح کرد: سایت اداری شهرستان ۱۶ سال  است که خاک می خورد و با پیگیری های نماینده شهرستان ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح تعلق گرفته و در حال احیا شدن است، پیش بینی ما این است که احیای این طرح حداقل ۵۰ تا ۶۰ میلیارد هزینه داشته باشد، که در فاز اول با ۱۵ میلیارد انجام خواهد شد، و تلاش خواهیم کرد تا سایت اداری ما حداقل دو بلوک تکمیل و آماده خدمات دهی شود.

,
,
,


باهوش همچنین به موضوع آسفالت راه ها و مسیرهای روستایی اشاره کرد و یادآور شد: ما رتبه نخست جذب قیر و آسفالت را در استان داریم، حدود ۶۵ هزار متر مربع آسفالت در ۱۱ روستا با وجود همه مشکلات آسفلت آن انجام و توانستیم با این اقدام منشا خیر و برکات باشیم، و همچنین ۵۴ هزار متر مربع دیگر زیر سازی انجام و اماده اسفالت است.

,
,


وی در ادامه به دیگر طرح های اجرا شدن در رشتخوار اشاره کرد و اذعان داشت: احداث ۱۱ چمن مصنوعی، رفع مشکل شهرک فرهنگیان که ۱۴ سال مشکلات داشت با پیگیریهای صورت گرفته رفع موانع شد و امروز فرهنگیان می توانند ساخت و ساز کنند، در حوزه تعهد اشتغال هم اکنون ۱۶۰۴ اشتغال در شهرستان محقق شده ، همچنین۵۴۰ میلیارد تومان برای فولاد شکفته محقق شده و قرار است در دهه فجر انشالله فولاد شکفته رشتخوار به بهره برداری برسد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه