اخبار داغ

انتخاب رئیس و نایب رئیس کنفدراسیون نایب رئیس از کمیته اجرایی

برگزاری مجمع کنفدراسیون گلف آسیا – اقیانوسیه با حضور نماینده ایران

برگزاری مجمع کنفدراسیون گلف آسیا – اقیانوسیه با حضور نماینده ایران
مجمع عمومی کنفدراسیون گلف آسیا – اقیانوسیه با حضور نماینده ایران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی‌انفرادی آسیا در چونبوری تایلند، فدراسیون گلف ایران در نشست مجمع عمومی کنفدراسیون گلف آسیا – اقیانوسیه APGC به صورت برخط حضور یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, APGC, .,

در این نشست که مهدی سعیدی مشاور امور بین الملل فدراسیون بعنوان نماینده ایران بصورت آنلاین در آن حضور یافت، گزارش مصوبات نشست قبلی و برنامه رویدادهای گلف آماتور در حوزه اسیا و اقیانوسیه به اعضا مجمع ارائه شد.

, .,

همچنین، برطبق دستور جلسه نشست؛ انتخاب مدیرفنی مسابقات و خزانه دار توسط ریاست APGC  صورت پذیرفت. میزبانان رویدادهای آسیایی در سال جاری میلادی نیز گزارشات مرتبط با مسابقات قهرمانی‌آسیا در تایلند، مسابقات نوموراکاپ در فیلیپین، مسابقات جوانان آسیا(زیر۱۷ سال) و جام بونالاک به اعضای مجمع ارائه کردند.

, APGC ,

رئیس کنفدراسیون گلف آسیا اقیانوسیه و نایب رئیس آن نیز بر اساس مقررات از کمیته اجرایی انتخاب خواهند شد. گزارش رییس و خزانه دار APGC از دیگر بخش‌های مورد استماع در مجمع امروز بود.

, APGC , .,

حسن کریمیان سرمربی و کاپیتان تیم‌ملی ایران هم‌اکنون در مسابقات قهرمانی انفرادی آسیا AAC بر اساس دعوتنامه مستقیم کنفدراسیون گلف آسیا – اقیانوسیه حضور دارد.

, AAC,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه