اخبار داغ

در گفتگو با همسران شهدای مدافع حرم مطرح شد؛

از به رگبار بستن زنان در سایه شعار زن، زندگی، آزادی تا رفتار متناقض سلبریتی‌ها

از به رگبار بستن زنان در سایه شعار زن، زندگی، آزادی تا رفتار متناقض سلبریتی‌ها
وقوع فتنه و نا آرامی دشمن را در ایجاد نا امنی جری ساخت و زائرین بی گناه و مظلوم حریم شاهچراغ را مورد اصابت گلوله های کور تکفیر قرار داد و زنان و کودکانی که قرار بود سهمشان از زندگی امنیت و آرامش باشد در پس شعار پوشالی زن، زندگی، آزادی جان خود را مظلومانه از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، دیر زمانی است که این خاک پر گهر همواره در مصاف با جنگ ترکیبی دشمن، توطئه، فتنه، اغتشاشات و ناامنی‌ سربلند از طوفان حوادث گذر کرده است. این باز نیز با وقوع فتنه و نا آرامی دشمن به خود جرأت ایجاد نا امنی داد و در حمله ای ددمنشانه زائرین بی گناه و مظلوم حریم شاهچراغ را مورد اصابت گلوله های کور تکفیر قرار داد و زنان و کودکانی که قرار بود سهمشان از زندگی امنیت و آرامش باشد در پس شعار پوشالی زن، زندگی، آزادی جان خود را مظلومانه از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

 

,

 

,

, ,

زن؛ هدف اصلی دشمن برای تزلزل بنیان خانواده

,

سمیه شاهجویی همسر شهید مدافع حرم محمد طحان، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، اظهار داشت: بار دیگر جان انسان های مظلوم و بی گناه قربانی افکار دشمنان تکفیری شده و باعث شد خون کودکان معصوم این مرز و بوم بر زمین ریخته شود.

,

این همسر شهید مدافع حرم با اشاره به اهمیت برخورداری از بصیرت و لزوم اطاعت از امر ولی فقیه، بیان کرد: توجه به فرمایشات رهبری و اطاعت از آن ضامن برقراری آرامش و امنیت در ایران اسلامی و پیشگیری از بروز نا آرامی ها در کشور است.

,

وی افزود: دشمنان ایران و اسلام همواره برای از میان برداشتن بنیان خانواده، زن را به عنوان اصلی ترین ستون در کانون خانواده مورد هدف قرار داده و مفهوم و کارکرد اصیل این خلقت مهم الهی را دستمایه تحریف قرار داده اند.

,

شاهجویی با اشاره به نقش سلبریتی ها در بروز اغتشاشات و نا آرامی های اخیر در کشور، خاطر نشان کرد: عملکرد نادرست این قشر که مورد توجه عامه جامعه هستند باعث تشدید نا آرامی ها و در نهایت بروز نا امنی و تحمیل هزینه بر کشور شد و لازم است تاثیر گفتار و عمل این افراد توسط مراجع قانونی مورد بررسی و پیگیری لازم قرار گیرد.

,

این همسر شهید با اشاره به جانفشانی های بی شمار شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت برای برقراری آرامش و امنیت در کشور، اذعان داشت: امنیت امروز حاکم بر کشور، مرهون خون های ریخته شده این شهدا است و باید دانست آزادی بدون امنیت، معنایی واقعی و اصیلی نخواهد داشت.

,

وی یادآور شد: نا امنی های اخیر حاصل فراخوان های از پیش تعیین شده دشمن با شعار زن، زندگی و آزاد بود که خود باعث از دست رفتن جان شیرین زنان و کودکان این مرز و بوم شد.

,

شاهجویی خاطر نشان کرد: برقراری حیا در جامعه با رعایت حجاب از سوی زنان و غیرتمندی مردان امکان پذیر بوده و همه ما به عنوان عضوی از جامعه ملزم به رعایت قوانین دینی و اجتماعی حاکم بر کشور هستیم.

,

 

,

 

,

, ,

سکوت معنادار سلبریتی در واکنش به حمله تروریستی شاهچراغ

,

سیده خدیجه میرنوراللهی همسر شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه با اشاره به این که شعار زن زندگی آزادی صرفا یک شعار پر رنگ و لعاب برای فریب افراد جامعه است؛ اذعان داشت: ویدئوهای منتشر شده از رفتار و اعمال اغتشاشگران و حامیان این سوال نه تنها خلاف شعاری است که سر می دهند بلکه حتی این افراد به زنان خود و دخترانی که در کنارشان شعار می‌دهند هم رحم نکرده و حق آزادی واقعی و امنیتی برای ایشان قائل نیستند.

,

این همسر شهید مدافع حرم به خسارت های گزاف وارد شده به اموال عمومی و زیرساخت های جامعه توسط اغتشاشگران اشاره و تصریح کرد: در جریان همین ناآرامی‌ها تعداد زیادی از دخترانی که در اغتشاشات حضور داشتند با مراجعه به نیروی انتظامی مدعی شدند که گوشی تلفن همراه آنها در تجمعات به سرقت رفته و برای یافتن آن دست به دامان پلیس و نیروی انتظامی شدند تا حتی به اندازه یک تلفن همراه نیز برای آرمان خود هزینه نکرده باشند.

,

وی با انتقاد از سکوت معنادار سلبریتی ها در خصوص حادثه تروریستی حمله به شاهچراغ و شهادت مظلومانه کودکان و زنان وطن ابراز داشت: سلبریتی ها و رسانه های متمدن نمای غربی صرفاً به منافع خود می‌اندیشند. آن ها از بودجه کشور تغذیه کرده اما از ترس از دست دادن مخاطبان خود در مقابل وقوع فجایعی اینچنین سکوت پیشه می کنند.

,

میر نوراللهی افزود: از رسانه‌ها و سلبریتی های با مسئولیتی که عاشق مردم و کشور خود بوده و پای آرمان‌ها و اعتقاداتشان ایستاده‌اند می‌خواهیم که همچون حاج قاسم جمهوری اسلامی ایران را حرم دانسته و در این میدان مردانه با خائنین و سلبریتی های وطن فروش مقابله کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه