اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

تروریست‌ها نوچه‌های دست‌پرورده آمریکا هستند

تروریست‌ها نوچه‌های دست‌پرورده آمریکا هستند
کارشناس مسائل بین‌الملل تروریست‌ها را دست‌پرورده آمریکا خواند و گفت: این کشور اکنون در دنیا به شدت منزوی است و مردم دنیا به‌دلیل جنایت‌های متعدد آن، این رژیم متنفرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رضاخواه در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز اظهار کرد: آمریکا دیگر همانند جهان تک‌قطبی نمی‌تواند در دنیا یکه‌تازی کند، چراکه نیروهای مقاومت در منطقه نمی‌گذارند آمریکایی‌ها همچنان به تاخت و تاز خود ادامه دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
وی اضافه کرد: از سوی دیگر جمهوری اسلامی به عنوان قدرت بلامنازع در منطقه خاورمیانه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و ... حتی بالاتر از ایالات متحده آمریکا ایستاده است.
,
 
,
این کارشناس مسائل بین‌الملل یادآور شد: اکنون کار به جایی رسیده که هیچ معادله‌ای بدون نقش‌آفرینی ایران در منطقه و جهان صورت نمی‌گیرد، به همین دلیل آمریکا به ابزار تحریم روی آورده و درصدد مقابله با کشورمان و متوقف کردن مسیر پیشرفت و تاثیرگذاری آن در جهان است.
,
 
,
رضاخواه با اشاره به اینکه دستیابی به قدرت منطقه‌ای با ایستادگی و مقاومت ملت ایران به دست آمده است، تاکید کرد: مقابله با گروهک‌های تروریستی از جمله داعش که دست‌پرورده‌های آمریکا هستند، به برکت شهادت‌طلبی ملت ایران به دست آمده و اکنون آمریکا به‌دلیل قدرت فرامنطقه‌ای از ایران عصبانی است.
,
 
,
وی با اشاره به شکست آمریکا در تجزیه ایران اسلامی با استفاده از اهرم اغتشاش، عنوان کرد: آمریکایی‌ها تلاش داشتند از طریق اغتشاش و فتنه‌گری به جمهوری اسلامی صدمه وارد کنند، اما همچون گذشته شکست سختی خورده و فهمیدند ملت ایران شهادت‌طلبی و انقلاب اسلامی را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کند.
,
 
,
این کارشناس مسائل بین‌الملل تشریح کرد: آمریکا اکنون در دنیا به شدت منزوی است و مردم دنیا به‌دلیل جنایت‌های متعدد آمریکا از این رژیم متنفرند و مردم آمریکا نیز از دولتمردانشان عصبانی هستند و دلیل آن نیز حمایت آمریکا از تروریسم، جنایت، نسل‌کُشی، دخالت در سایر کشورها و ... است.
,
 
,
انتهای پیام*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه