اخبار داغ

امام جمعه شهرستان قرچک:

خون شهدای حرم شاهچراغ(ع) زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی است

خون شهدای حرم شاهچراغ(ع) زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی است
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: خون شهدای تروریستی حرم شاهچراغ(ع) زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی برای حاکمیت الهی با حکومت حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تأکید بر مطالبه‌گری درباره برخورد با مسببان اقدام تروریستی حرم مطهر شاهچراغ علیه‌السلام از سوی دشمنان زبون، اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی دشمنان ایران اسلامی همواره با تمامی امکانات، ابزار، اسباب و واسطه‌ها دشمنی خود را با ما آشکار کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
وی اضافه کرد: زمان که دشمن کم می‌آورد دست به زبون‌ترین و ضعیف‌ترین ابزار یعنی ترور می‌زد، بدون تردید به فرموده مقام معظم رهبری «دشمن به یقین رسیده که ایران اسلامی در حال رشد و توسعه است» و دنیا متوجه افکار مسموم استکبار، صهیونیستی‌ها و آل‌سعود شده و جبهه مقاومت بسیار قوی در کشورهای اسلامی به وجود آمده است.
,
 
,
امام جمعه شهرستان قرچک متذکر شد: در صورتی که اتحاد جبهه مقاومت و تقویت آن افزایش پیدا کند، بدون تردید منافع استکبار و ایادی‌اش به‌ خصوص صهیونیست‌ها در منطقه به خطر خواهد افتاد.
,
 
,
اسماعیلی یادآور شد: اگرچه به ظاهر این شهادت‌ها تلخ است، همانطور که عاشورا با تمامی تلخی‌ها و مصیبت‌هایش موجب بقای اسلام شد، خون‌های مقدس شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) نیز موجب رشد و ترقی اولاً نظام جمهوری اسلامی، ثانیاً دنیای اسلام و ثالثاً ابقای اندیشه‌های ناب خواهد شد.
,
 
,
وی تصریح کرد: در قضیه حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) مصیبت‌دیده شدیم و عزیزانی نیز عزیزانشان را از دست دادند، اما قطعاً درخت انقلاب اسلامی با این خون‌ها جاری شده و زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی برای حاکمیت الهی با حکومت حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف خواهد شد.
,
 
,
امام جمعه شهرستان قرچک تشریح کرد: امروز همانطور که دنیای بشری به‌ خصوص آزادی‌خواهان از داشتن رهبری بصیر و فرزانه همچون امام خامنه‌ای مدظله‌العالی غبطه می‌خورند با داشتن ولی امر الهی، امتی متحد و خانواده‌های معظم و معزز شهدای بابصیرت که در دشوارترین شرایط به این شهادت‌ها افتخار می‌کنند، قطعاً پیروزی باز هم با دنیای اسلام و جمهوری اسلامی خواهد بود.
,
 
,
اسماعیلی تبیین کرد: بنابراین با داشتن ولی‌امر بصیر و فرزانه که دنیای اسلام و اتحاد ملت‌های مسلمان و با بصیرت ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا ملت ایران که شهادت افتخار و آرمان اوست شکست‌ناپذیر است و نقشه‌های استکبار، صهیونیست‌ها و آل‌سعود نقش بر آب خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه