اخبار داغ

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در شورای اداری طبس:

دشمنان به دنبال محدود کردن قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران به بهانه حقوق بشر است/ مبارزه جدی با مفاسد و دانه درشت‌ها

دشمنان به دنبال محدود کردن قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران به بهانه حقوق بشر است/ مبارزه جدی با مفاسد و دانه درشت‌ها
خداییان گفت: مبارزه جدی با مفاسد و دانه درشت‌ها بدون سرو صدا و فضای تبلیغاتی و بدون اینکه فضای ناامنی برای سرمایه گذاران ایجاد شود در دستور کار قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور امروز در شورای اداری طبس به اتفاقات اخیر در کشور اشاره و اظهار کرد: شاید طی چند سال اخیر کوتاهی‌هایی در زمینه تبیین و معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته باشد و همین امر باعث شده تا برخی از جوانان و نوجوانان تحت تأثیر فضای مجازی قرار بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی ادامه داد: امروز دشمنان نظام با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و طی ۴۴ سال این نظام ثابت کرده که می‌خواهد مستقل تصمیم بگیرد و زیر سلطه هیچ بیگانه‌ای نباشد.

,

به گفته رئیس سازمان بازرسی کل کشور، جمهوری اسلامی ایران طی ۴۴ سال ثابت کرده که در اختیار صلح و امنیت جهانی است اما نمی‌خواهد گاو شیرده دیگران باشد.

,

خدائیان در ادامه عامل دیگر دشمنی با جمهوری اسلامی ایران را دست‌یابی به پیشرفت‌های علمی و نظامی ایران عنوان کرد و گفت: با وجود تمام تحریم‌ها و فشارهایی که به نظام وارد شده است اما دشمنان نمی‌توانند باور کنند که در عرصه‌های علمی و نظامی به رتبه‌های بالایی دست پیدا کردیم.

,

وی با بیان اینکه دشمن ایران در جایگاهی قرار گرفته که دشمنان نمی‌توانند حرفی از حمله نظامی بزنند، ادامه داد: در مقطعی از پیشرفت قرار داریم که زمانی به ایران سیم خاردار را نمی‌فروختند اما الان روسیه از جمهوری اسلامی ایران پهباد خریداری می‌کند و این تجهیزات هراس را به دل دشمنان انداخته است.

,

جنگ نرم و اقتصادی دشمنان بر علیه ایران

, جنگ نرم و اقتصادی دشمنان بر علیه ایران, جنگ نرم و اقتصادی دشمنان بر علیه ایران,

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به پیشرفت‌های نظامی ایران، گفت: دشمنان جنگ نرم و اقتصادی را در ایران راه انداخته و می‌خواهند تا سرنوشتی را که برای افغانستان، عراق، لبنان، سوریه، یمن و لیبی ایجاد کردند در ایران دنبال کنند اما این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهیم.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان جز محو کردن ایران از نقشه جهان فکر دیگری در سر ندارند، افزود: جمهوری اسلامی ایران مستقل زندگی و اداره می‌شود و تابع سیاست‌های آنان نیست.

,

خدائیان بیان کرد: امروز دغدغه دشمنان این است که ایران در مرزهای اسرائیل فعالیت می‌کند و در حوزه استحفاظی آن‌ها هستیم و همین امر هراس را در دشمنان ایجاد کرده است و می‌خواهند تا قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را به بهانه حقوق بشر محدود کنند.

,

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه دشمنان علاوه بر جنگ نرمی که راه انداخته و فضای مجازی را در اختیار گرفته‌اند افزود: در کنار این جنگ نرم جنگ اقتصادی را راه انداخته‌اند و به معیشت مردم فشار می‌آورند و ما انتظاری جز این از دشمن نداریم.

,

وی از مسئولان خواست تا در مقابله این حربه‌های دشمن جهاد تبیین را ادامه دهند و در این برهه از زمان به تکالیف خود به درستی عمل کنند.

,

کوتاهی در بخش فرهنگی

, کوتاهی در بخش فرهنگی, کوتاهی در بخش فرهنگی,

خدائیان با انتقاد از برخی از مسئولان فرهنگی در کشور، گفت: مشکلی که در کشور داریم این است که مسئولان دائم صحبت از کم کاری مدیران قبلی می‌کنند اما باید ببینیم که مسئولان فرهنگی چه اقداماتی در استان یا شهرستان انجام داده‌اند.

,

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در گذشته در حوزه فرهنگی تنها روحانیت فعالیت می‌کردند، افزود: در آن زمان در موقعیت شغلی و تریبونی به جز مسجد در اختیار روحانیت قرار نداشت اما تنها با همان صحبت در مساجد در بین مردم اقدامات شایسته‌ای در حوزه فرهنگی انجام دادند.

,

وی به کاستی‌هایی در حوزه اقتصادی توسط برخی از مدیران هم اشاره کرد و گفت: مگر انتظار دارید که دولت در استان و شهرستان‌ها کارخانه و شرکت راه اندازی کند؟ آن زمان گذشته و در این عرصه باید سرمایه گذار و بخش خصوصی ورود پیدا کند.

,

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خطاب به مسئولان استانی و شهرستانی، خاطر نشان کرد: مسئولان شرایط امنیت و سرمایه گذاری را آماده کنند تا سرمایه گذار از بروکراسی‌های اداری و مشکلات دیگر خسته نشود و سرمایه گذاری را که باعث رونق شهرستان می‌شود انجام دهد.

,

وی ادامه داد: اعتقاد بنده این است که راه رشد و توسعه هر استان و شهرستانی مربوط به همکاری و همیاری مدیران دارد تا برای رفع مشکلات مربوطه دست در دست یکدیگر دهند.

,

مبارزه جدی با مفاسد و دانه درشت ها

, مبارزه جدی با مفاسد و دانه درشت ها, مبارزه جدی با مفاسد و دانه درشت ها,

خدائیان یکی از برنامه‌های اصلی و سیاست‌های قوه قضائیه را دوره تحول و تعالی عنوان کرد و گفت: توجه به آسیب‌های اصلی جامعه و اقشار آسیب پذیر از جمله مواردی است که رئیس قوه قضائیه شخصاً ورود پیدا می‌کند.

,

رئیس سازمان بازرسی کل کشور توجه جدی به معیشت مردم را از دیگر دغدغه‌های قوه قضائیه عنوان کرد و افزود: در این زمینه کمیسیون حمایت از بخش اقتصادی در قوه قضائیه فعال است

,

به گفته وی؛ مبارزه جدی با مفاسد و دانه درشت‌ها بدون سرو صدا و فضای تبلیغاتی و بدون اینکه فضای ناامنی برای سرمایه گذاران ایجاد شود در دستور کار قرار دارد و حمایت از سرمایه گذارانی که از راه حلال سرمایه بدست آورده‌اند هم انجام می‌شود.

,

وی ادامه داد: در قوه قضائیه بر برخورد با مجرمان کیفری که امنیت را از مردم سلب می‌کنند تاکید شده است و به پرونده‌هایی که بالای ۲۰ هزار شاکی دارند هم وقت گذاشته شده تا اموال کلاه برداران اموال عمومی در خارج از کشور شناسایی شود.

,

خدائیان حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد قرارگاهی حمایت از رؤسای دانش بنیان در قوه قضائیه را یکی دیگر از اقدامات این مجموعه عنوان کرد.

,

سازمان بازرسی به دنبال شناسایی نخبگان و  مدیران جهادی

, سازمان بازرسی به دنبال شناسایی نخبگان و  مدیران جهادی, سازمان بازرسی به دنبال شناسایی نخبگان و  مدیران جهادی,

خدائیان با اشاره به اینکه برخی از قوانین مانند قانون جمعیت جوانی، حمایت از کالای ایرانی و حمایت از ارتقای سلامت اداری در حال خاک خوردن است و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد گفت: برخی از مدیران هستند که به وظایف خود عمل نمی‌کنند و ترک فعل انجام می‌دهند که باید با این افراد با هدف جلوگیری از مفاسد و جرم برخورد شود.

,

وی خطاب به بازرسی خراسان جنوبی خواست تا با مدیرانی که برای ریاست آمده و کم کار هستند برخورد شود ادامه داد: مدیرانی که در شهرستان‌ها و استان تحولی ایجاد نمی‌کنند به مراجع فوق معرفی و شناسایی شوند و از مدیران پاک دست با روحیه جهادی نیز حمایت ویژه‌ای صورت گیرد.

,

به گفته خدائیان، سازمان بازرسی به دنبال شناسایی استعدادها و نخبگان و مدیران جهادی است و سامانه‌ای در این زمینه در قوه قضائیه طراحی شده تا سوابق مثبت و منفی مدیر ثبت می‌شود تا برای پست‌های دیگر در دسترس باشد.

,

تعیین تکلیف قیمت گذاری زمین در طبس

, تعیین تکلیف قیمت گذاری زمین در طبس, تعیین تکلیف قیمت گذاری زمین در طبس,

علی اکبر رحیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در شورای اداری طبس اظهار داشت: شهرستان طبس یکی از پهناورترین شهرستان های ایران است.

,

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه بودجه ای که برای شهرستان طبس در نظر گرفته می شود منصفانه نیست به این دلیل که طبس در مسیر تردد میلیون ها زائر قرار دارد و به هموطنان خدمات می دهد و باید از توانایی مالی خوبی برخوردار باشد.

,

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با اشاره به وضع جاده های شهرستان طبس گفت: اعتبارات اصلاح و ترمیم جاده های طبس باید افزایش یابد؛ امسال اعتباری کمی در نظر گرفته شده است و ۹۰ درصد از تصادفات در جاده های این شهرستان مربوط به زائران و مسافران است.

,

رحیمی با بیان اینکه مردم مومن طبس همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، افزود: درخواست داریم تا برای حل مشکلات طبس و افزایش اعتبارات آن راهکاری ارائه شود.

,

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در خصوص قیمت گذاری بر روی اراضی طبس عنوان کرد: در این خصوص کارشناس در طبس وجود دارد و قیمت به بیرجند اعلام می شود و کارشناس بیرجند قیمت را قبول نمی کند و قیمت بالاتری را تعیین می کند و این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای سرمایه گذاران شده است.

,

وی در پایان گفت: باید کاری کنیم که با این همه خدماتی که دولت سیزدهم ارائه می دهد باز هم شاید نارضایتی مردم باشیم.

,

لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده کلاهبرداری ۹۰۰ میلیارد تومانی

, لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده کلاهبرداری ۹۰۰ میلیارد تومانی, لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده کلاهبرداری ۹۰۰ میلیارد تومانی,

حجت الاسلام محمدرضا محمدی، امام جمعه طبس نیز در این جلسه گفت: در برخی از دولت ها روند کشور به سمت فرهنگ غربی برده شد و امروز شاهد پیامدهای آن هستیم.

,

وی با بیان اینکه مدرسه باید کانون تربیت انسان های سالم و مدیران آینده کشور باشد، افزود: متاسفانه امروز به خاطر اجرای برخی از سندهای غربی شاهد توهین به مقدسات و ارزش های اسلامی هستیم و نظام از این سندها رنج می برد.

,

امام جمعه طبس بیان کرد: قوه قضائیه و سازمان بازرسی کشور می تواند در جلوگیری از اجرای این سندهای غربی اقدامات خوبی انجام دهد و در خصوص بحث گزینش توجه شود.

,

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه مسئولان باید مقتدر باشند نه مغرور، ادامه داد: امروز برخی از مسئولان فکر می کنند آقابالاسر هستند و اگر اقتدار تبدیل به غرور شوند نظام را در خطر خواهد انداخت.

,

امام جمعه طبس در ادامه گفت: نیروهای جهادی، خوب و مقتدر بسیاری در نظام جمهوری اسلامی داریم که باید تقدیر شوند و اگر کسی پیدا شود که نسبت به مسئولیت خود مغرور و رفاه طلب باشد ممکن است آبروی نظام را ببرد.

,

وی بیان کرد: امروز باید در افکار خود تجدیدنظری داشته باشیم و اگر ما مسئولان زمانی که مقام معظم رهبری بر روی جهاد تبیین تاکید داشتند توجه می کردیم قطعا این اتفاقات اخیر رخ نمی داد.

,

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پرونده کلاهبرداری۹۰۰ میلیارد تومانی در طبس گفت: در این پرونده بیش از ۲ هزار نفر از مردم شهرستان طبس اغفال شدند و این اعتبار خارج شد؛ درخواست داریم تا این پرونده هر چه سریع تر حل شود و مهم ترین معضل اجتماعی این شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه