اخبار داغ

در دیدار صنعتگران خراسان جنوبی با رئیس دستگاه قضایی مطرح شد؛

از انتقاد عدم اعطای وام های بانکی تا خواستار شدن معافیت های مالیاتی/قیمت دستوری در حوزه مرغ و نهاده بزرگترین اشتباه است

از انتقاد عدم اعطای وام های بانکی تا خواستار شدن معافیت های مالیاتی/قیمت دستوری در حوزه مرغ و نهاده بزرگترین اشتباه است
صنعتگران خراسان جنوبی با رئیس قوه قضاییه دیدار و مشکلات خود را مطرح کرده و خواستار رسیدگی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد حسین زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر در دیدار صنعتگران خراسان جنوبی با حجت الاسلام محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه با اشاره به اشتغال مستقیم یکهزار و ۳۵۰ نفر و اشتغال غیرمستقیم ۵ هزار نفر در این شرکت، گفت: شرکت کویرتایر ۴ هزار و ۳۰۰ تایر سواری در طول سال تولید می کند؛ به عبارتی ۲۰ درصد کل تایرهای سواری کشور توسط شرکت کویرتایر تولید می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه شرکت کویرتایر در حوزه مواد و قطعات، پرچمدار بومی‌سازی است، از اقدامات حمایتی دادگستری استان خراسان جنوبی در راستای قراردادهایی که این شرکت منعقد کرده و در آنها ذی‌حق بوده، قدردانی کرد.

,

انتقاد از عدم اعطای وام های بانکی

, انتقاد از عدم اعطای وام های بانکی, انتقاد از عدم اعطای وام های بانکی,

زینلی همچنین از عدم اعطای وام های بانکی و در پی آن، معطل ماندن طرح‌های سرمایه‌ای شرکت کویرتایر انتقاد کرد.

,

, ,

صنعتگران خواستار معافیت مالیاتی هستند

, صنعتگران خواستار معافیت مالیاتی هستند, صنعتگران خواستار معافیت مالیاتی هستند,

فلاحی مدیر شهرک صنعتی در بیرجند نیز طی سخنانی خواستار معافیت مالیاتی صنعتگران خراسان جنوبی شد و گفت: من دارای ۲۵ کارخانه و شرکت هستم و به دولت هم وصل نیستم؛ به صراحت می‌گویم که در استان ما حتی یک قاضی نیز وجود ندارد که کسی از او شکایت داشته باشد؛ من صنعتگر نمونه ملی هستم اما اینجا می‌گویم که با دست خالی نمی‌شود کاری کرد؛ ما در استان خراسان جنوبی دارای ۴۵۰ کیلومتر مرز مشترک هستیم اما ریل و جاده برون‌مرزی نداریم.

,

آقایی از فعالان اقتصادی و صنعتی استان خراسان جنوبی نیز طی سخنانی گفت: از استان خراسان جنوبی به عنوان عسلویه معدنی کشور یاد می‌شود و معادن غنی زغال سنگ و مس در این استان وجود دارد؛ از سوی دیگر خراسان جنوبی بزرگترین تولیدکننده زعفران دنیا محسوب می‌شود؛ حال سوال این است که چقدر از این درآمدها صرف توسعه استان خراسان جنوبی به عنوان یک استان کم‌برخوردار می‌شود.

,

فرجامی از فعالان ساختمانی استان خراسان جنوبی نیز طی سخنانی از اقدامات قوه قضاییه برای حل مشکلات زمین‌های محله سجادشهر بیرجند و واگذاری خانه‌های مستقر در این زمین‌ها به مردم تقدیر کرد.

,

, ,

کمبود نقدینگی و مشکلات ناشی از آن

, کمبود نقدینگی و مشکلات ناشی از آن, کمبود نقدینگی و مشکلات ناشی از آن,

یوسفی از فعالان تولید لوله و پروفیل استان خراسان جنوبی نیز طی سخنانی با بیان اینکه کمبود نقدینگی به شدت تولید را در این استان دچار مشکل کرده است، گفت: متاسفانه هیچ اتفاق مهمی را در حوزه دانش‌بنیان طی ۸ ماه گذشته شاهد نبودیم.

,

وی افزود: برگشت ارز حاصل از صادرات دارای مشکلاتی است و عملا انگیزه ما تولیدکنندگان برای صادرات از بین رفته است.

,

, ,

قیمت دستوری در حوزه مرغ و نهاده بزرگترین اشتباه است

, قیمت دستوری در حوزه مرغ و نهاده بزرگترین اشتباه است, قیمت دستوری در حوزه مرغ و نهاده بزرگترین اشتباه است,

فروزان از فعالان حوزه تولید مرغ و طیور با بیان اینکه ۷۰ تا ۸۰ درصد تولیدات استان خراسان جنوبی در حوزه مرغ و طیور به خارج از استان ارائه می‌شود، گفت: ما نیازمند مشوق‌های مالیاتی هستیم؛ قیمت دستوری در حوزه مرغ و نهاده بزرگترین اشتباه است و این قیمت‌ها غیرکارشناسی است.

,

وحیدنیا مدیرعامل شرکت سپهر خاوران نیز در این جلسه گفت: ما چندی پیش در فضای مجازی مطلبی را برای رسیدگی به رئیس قوه قضاییه ارائه کردیم که به این موضوع ترتیب اثر داده شد و در همینجا از عنایت حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای قدردانی می‌کنیم.

,

وی همچنین از عدم اجرای بخشنامه ناظر بر ممنوع‌الخروجی‌ها توسط بانک‌های بیرجند گلایه کرد.

,

نامطلوب بودن وضعیت تولید کنندگان خراسان جنوبی

, نامطلوب بودن وضعیت تولید کنندگان خراسان جنوبی, نامطلوب بودن وضعیت تولید کنندگان خراسان جنوبی,

کرمانی مدیرعامل کارخانه نساجی فردوس نیز طی سخنانی وضعیت تولیدکنندگان استان خراسان جنوبی را نامطلوب دانست و گفت: از رئیس قوه قضاییه انتظار داریم به این موضوع رسیدگی کند که چرا یک قاضی برای یک پرونده مربوط به بخش تولید، ۱۵ مرتبه وقت نظارت تعیین می‌کند و نمی‌تواند تصمیم قطعی اتخاذ کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه