اخبار داغ

رئیس قوه قضائیه در شورای اداری خراسان جنوبی؛

رویه قوه قضائیه جلوگیری از گلوگاه های فساد است/ مجازات سخت در انتظار عناصر جنایتکار

رویه قوه قضائیه جلوگیری از گلوگاه های فساد است/ مجازات سخت در انتظار عناصر جنایتکار
حجت الاسلام محسنی اژه ای به کارهای انجام شده در خصوص اغتشاشات اشاره کرد و گفت: مجازات سخت عناصری است که در جریان قضایای اخیر مرتکب جنایت شدند و نیروهای مدافع امنیت مردم را شهید و مجروح کردند؛ این عناصر قطعا مجازات سخت خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای امشب در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی، با اشاره به مشکلات زیرساختی در این استان، گفت: انصاف نیست مردم استان خراسان جنوبی به خاطر نبود زیرساخت‌هایی مانند جاده، بهره‌مندی لازم از محصولات زراعی خود را نداشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: یکی دیگر از مسائل قابل توجه که اگر به آن نپردازیم زمینه سوءاستفاده دشمن می‌شود، اشتغال جوانان و رونق تولید است؛ در همینجا خطاب به رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی تاکید می‌کنم که در جهت رفع موانع کسب و کار و حمایت از تولید و سرمایه گذاری و احیاء واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، اقدامات لازم را انجام دهد.

,

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: دشمن تلاش دارد هر فرد را به یک رسانه تبدیل کند تا تبلیغات مسموم خود را انجام دهد؛ ما نیز باید از فناوری‌های نوین در راستای جهاد تبیین استفاده کنیم و حقایق اسلام و ایران را به زبان هنرمندانه و به‌روز بیان کنیم و قطعا جوانان ما پذیرای این موضوع هستند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای عنوان کرد: برخی زمین‌ها در روستاها که به شهر تبدیل شده سند تفکیکی ندارند؛ در این راستا دادگستری‌ها اقداماتی انجام داده‌اند اما کافی نیست لذا مدیران استانی باید با یک تصمیم جمعی در این زمینه اقدام کنند و در این قبیل موضوعات، قانون را به نفع مردم تفسیر کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: رویه ما در دستگاه قضایی آن است که به جای آنکه سراغ افراد برویم، بسترها، سرمنشأها و ریشه‌ها را اصلاح کنیم و جلوی گلوگاه‌های فساد را بگیریم؛ همین رویه را در قبال اغتشاشات اخیر اتخاذ کرده‌ایم و در پی تعقیب و مجازات بازدارنده و قاطع و قانونی سرمنشاء‌ها و عناصر اصلی اغتشاشات و آشوب‌ها هستیم.

,

رئیس قوه قضائیه گفت: ما در خصوص اغتشاشات ، دو کار انجام دادیم؛ نخست شناسایی عوامل و مسببین اصلی با کمک نیروهای امنیتی است؛ عوامل پشت‌پرده و اصلی اغتشاشات باید با کمک دستگاه‌های امنیتی و انتظامی شناسایی شوند و این کار در دست اجراست.

,

حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: دومین قدم، مجازات سخت عناصری است که در جریان قضایای اخیر مرتکب جنایت شدند و نیروهای مدافع امنیت مردم را شهید و مجروح کردند؛ این عناصر قطعا مجازات سخت خواهند شد.

,

وی بیان کرد: باید صف‌ها جدا شود و همه بدانند که یک منتقد، پرچم کشور را آتش نمی‌زند و مردم را به قتل نمی‌رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه