اخبار داغ

فرمانده جبهه مقاومت در تبریز مطرح کرد؛

ماه ها قبل برای فوت مهسا امینی برنامه ریزی کرده بودند / نوکر مردم هستیم اما حساب اغتشاش گران جداست

ماه ها قبل برای فوت مهسا امینی برنامه ریزی کرده بودند / نوکر مردم هستیم اما حساب اغتشاش گران جداست
همرزم شهید سلیمانی گفت:طبق برنامه دشمن، مهسا امینی باید همان روز و در همان مکان فوت می کرد و برای این کار چند ماه بود برنامه‌ریزی کرده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، سردار رحیم نوعی اقدم شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای منطقه فیضیه تبریز در مسجد حاج کاظم اظهار داشت: شرایط کشور و جامعه ایجاب می کند تا به گذشته برگشته و ببینیم چه اتفاقاتی رخ داده تا در این اتفاقات ارزش ها و تاثیر شهدا را پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

 

,

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) علیه طاغوت قیام کرد و مردم از امام خود حمایت کرده و توانستند بر طاغوت غلبه کنند. دشمنان سراغ انقلاب آمده و خواستند انقلاب را بدزدند و امام (ره) بر دهانشان زده و شعار نه شرقی و نه شرقی را اعلام کردند.

,

 

,

این فرمانده جبهه مقاومت اسلامی خاطر نشان کرد: آمریکا در آن زمان به ما گفت حالا که نه شرقی و نه غربی را اعلام کردید بگذارید به ظاهر ما ارباب شویم. امام (ره) فرمودند شما غلط می کنید، ارباب ما خداوند می باشد و هر کس اربابش خدا باشد باید در میدان بوده و در این مسیر تلاش کند.

,

 

,

وی در ادامه گفت: در اولین مذاکره، آمریکا به ایران اعلام کرد ما می خواهیم کشور ایران نباشد، یکی از علت هایی که با آمریکا مذاکره نمی کنیم و مخالف هستیم این است که آمریکا اقتدار و اعتقادات ما را قبول ندارد، چرا باید مذاکره کنیم؟

,

 

,

سردار نوعی اقدم ضمن اشاره به تهدیدات و اقدامات ضد بشری آمریکا علیه ایران افزود: به آمریکا می گوییم ما عزت، استقلال و غیرت داریم تو چه کسی هستی که ما را قبول نمی کنی. نزدیک ۴۴ سال است با آمریکا درگیر هستیم ما هر چه خواستیم به آن ها دست یافتیم و به خواسته هایمان رسیدیم و همه این ها را خون شهدا ثمر داده و خون آنان غلبه کرده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه آمریکا می خواست انقلاب ما پیروز نشود، اعلام کرد: خداوند اراده کرد و انقلاب ما پیروز شد، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا گروه های مارکسیستی، فداییان اقلیت، سلطنت طلب، خلق عرب، ضد انقلاب و شاه پرست و …. را بسیج کرد تا ایران را خفه کند ولی ما اراده کرده و از انقلاب خودمان دفاع کردیم و پیروز شدیم. در این جریان رئیس جمهور و نخست وزیر ایران شهید شد ولی ما ایستادگی کردیم و بینی آمریکا را به خاک مالیدیم.

,

 

,

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه اظهار داشت: آمریکا نتوانست به خواسته های خود برسد، جنگ را بر ما تحمیل کردند، مردان غیرتمند و لشکر همیشه پیروز عاشورا لرزه بر اندام دشمن انداخت و سینه های خود را سپر کردند و یک وجب خاک به دشمن ندادیم.

,

 

,

وی اذعان کرد: رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس قهرمانانه ایستادگی کردند تا یک وجب خاک ندهند با اینکه تکنولوژی های دنیا و اجماع جهانی با صدام بود. القاعده و طالبان را برای از بین بردن قدرت سوم جهان به وجود آورده بودند که در نطفه خفه شد و در ادامه استراتژی جنگ شیعه و سنی شکست خورد.

,

 

,

وی با بیان اینکه آمریکا میلیاردها دلار هزینه کرد تا داعش را به وجود آورد، خاطر نشان کرد: آمریکا از کل دنیا برای داعش نیرو جذب کرد که حدود ۱۱ هزار نفر از آنان فرانسوی ها بودند که در سوریه وجود داشتند.

,

 

,

سردار نوعی اقدم گفت: وقتی می خواستند به مرز ایران تجاوز کنند و عملیات گسترده ای انجام بدهند، خداوند اراده کرد و بینی آمریکا را به زمین زدیم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: رهبر ما قدرت و شجاعت داشت و نگذاشت داعش وارد ایران شود و فرمودند ده ها کیلومتر دورتر از مرز ایران با دشمنان ایران بجنگید، کل دنیا می گفت باید اسد برود ما اراده کردیم تا بشار اسد و سوریه ماند و بشار با قدرت و‌ ولایت ماند و سوریه آزاد شد.

,

 

,

این فرمانده جبهه مقاومت اظهار داشت: خون شهدا و مقاومت انقلاب را بیمه کرده و در مقابل آمریکا پیروز خواهیم شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه ایران زیر بار ظلم نخواهد رفت، اظهار داشت: آمریکا در جنگ نظامی و امنیتی شکست خورده و ۵۰ سال بعد از این هم نمی تواند به ایران چپ نگاه کند و ترامپ سه بار می خواست به ایران حمله کند و هواپیمای بدون سرنشین را برای شناسایی به ایران فرستاده بود و قدرت ایران توانست هواپیما را شناسایی کرده و به زمین بنشاند.

,

 

,

سردار نوعی اقدم به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرده و گفت: طبق برنامه دشمن، مهسا امینی باید همان روز و در همان مکان فوت می کرد و برای این کار چند ماه بود برنامه‌ریزی کرده بودند. بعدا بیانیه صادر کرده و کشته سازی کردند.

,

 

,

وی با اعلام اینکه کشور ما مشکل دارد و اعتراض حق مردم می باشد، خاطر نشان کرد: ما نوکر مردم هستیم ولی حساب اغتشاش گران جداست و با آنها برخورد خواهیم کرد و تا به امروز صبر کرده ایم.

,

 

,

همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: هیچ چیز بر نهضت شهادت پیروز نخواهد شد، زمانی که به حجاب، مسجد، قرآن و پرچمی که چندین شهید برای داده شده بی احترامی می کنند، پس اینان فاسد و مزدور هستند و در نطفه خفه خواهند شد.

,

 

,

وی در پایان گفت: دشمن یک هدف دارد تا اراده ما را سست کرده و ما را دو دل کند. نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت وعده های قرآنی، عزت و اقتدار خود را حفظ خواهد کرد. باید معیشت و مشکلات مردم را حل کنیم ولی برابر دشمن تن به ذلت نخواهیم داد.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه