اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار شد؛

حمایت از سرمایه‌گذار و برخورد با موانع تولید در مازندران/شبکه ملی اطلاعات تقویت شود

حمایت از سرمایه‌گذار و برخورد با موانع تولید در مازندران/شبکه ملی اطلاعات تقویت شود
محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به عملیاتی کردن شعار سال در پایان سال جاری پاسخ دهند، خواستار توجه به تولید ملی و حمایت از آن شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به تأثیر رفاقت در دین انسان، مسئله رفاقت را در تقوا و پرهیزگاری انسان مهم دانست و گفت: باید با انسان‌های دارای اخلاق پسندیده رفاقت و دوستی کرد.

وی به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور گفت: همه نسبت به سازماندهی اغتشاشات در فضای مجازی از سوی رسانه‌های معاند و خبرگزاری‌های رسانه‌های جهان اعتراض داریم زیرا اخبار دروغین زیادی علیه کشور ایران اسلامی منتشر شده است.

امام جمعه ساری گفت: فضای مجازی ما متأثر از رسانه‌های خارجی است و جوانان ما در فضای مجازی قتل عام می‌شوند و باید برای ساماندهی فضای مجازی و تقویت شبکه ملی اطلاعات و پیام رسانه‌های داخلی اقدام و تلاش کرد.

محمدی لائینی کوچ کردن از پیام رسان های بیگانه به داخلی را به فال نیک گرفت و از مسئولان خواست تا نسبت به تقویت پیام رسان های داخلی اقدام کنند و گفت: یکی از اهداف اغتشاشات این است که مسئولان و دستگاه‌های اجرایی را سرگرم این مسائل کنند و از سازندگی کشور بازدارند از این رو مسئولان باید هوشیار باشند ضمن رسیدگی به مسائل، سازندگی، شعار سال و تولید ملی را جدی گیرند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به عملیاتی کردن شعار سال در پایان سال جاری پاسخ دهند، خواستار توجه به تولید ملی و حمایت از آن شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخشی از سخنانش به شکل گیری اولین حکومت علوی در استان و برپایی هفته مازندران و همایش فرصت سرمایه گذاری در استان و ساری گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری در استان شناسایی شود و سرمایه گذارانی که فرصت هستند، معرفی و جذب شوند.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران باید دارای اهلیت باشند، وصل کردن سرمایه گذاران اهل به فرصت‌های سرمایه گذاری و تسهیل صدور مجوزها با شکل گیری پنجره واحد را امری برشمرد و گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری احصاء شود.

وی با اظهار اینکه کتاب در ارتقای فرهنگ تأثیر زیادی دارد، تقویت کتاب و کتابخوانی را مسئله‌ای مهم برشمرد و گفت: بهترین کتاب قرآن کریم است و متأسفانه کلام الهی بین ما مظلوم و مهجور واقع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه