اخبار داغ

یادداشت؛

به کجا چنین شتابان؟؟

به کجا چنین شتابان؟؟
زهرا خدادادی نوشت: آیا سکوت و عدم نشانه روی همین اهالی قلم بدست و رسانه هایی که بعضاً مجوز گرفتند تا به یک سو آتش نفرت ببارند، نسبت به اتفاقات و حوادث اخیر و نقش دشمن معترف به عملکرد خود برای تجزیه و تفرقه و جنگ داخلی در ایران، نامش را می توان وطن دوستی و مردم دوستی دانست یا سیاست بازی و کینه های مغرضانه جناحی؟؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار "زهرا خدادادی"، فعال رسانه ای در یادداشتی با عنوان " به کجا چنین شتابان؟؟" نوشت: در حالی که اکثر قاطبه مردم ایران در حمایت از نظام جمهوری اسلامی بارها و بارها در راهپیمایی های مختلف حضور میلیونی و حداکثری داشته اند، اما هنوز هم افرادی در داخل هستند که همصدای با دشمن، بر طبل تفرقه می کوبند و بر آتش فتنه و اغتشاش می دمند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

تکلیف دشمن مشخص است؛ کارش دشمنی کردن است با تمام قوا. هر آنچه در توان دارد در این جنگ ترکیبی و رسانه ای به میدان آورده است.
اما آنان که در لباس ایرانی و دوستدار وطن، سالها مسئولیت داشته اند و در این آب و خاک به نام و نان و نوایی رسیده اند چرا سنگ دشمن را بر سینه می فشارند؟؟ چرا هم اکنون که نیاز به هم افزایی و وحدت در مقابل دشمن به پا خاسته برای نابودی این سرزمین، است هر از گاهی با حرفی، قلمی، استوری ای و... در جبهه ی دشمن خود نمایی می کنند؟؟؟
آیا اگر هم اکنون در این مملکت مشکلی وجود دارد و یا اگر مردمانی نجیب و زحمت کش در فقر مالی و محرومیت به سر می برند مقصر نظام جمهوری اسلامی است و یا آنهایی مقصرند که سالها مسئولیت را برای سیاست بازیشان می خواستند نه درمان درد مردم و حل مشکلات و مسائل کشور. 
آیا آنهایی که زمانی می توانستند جوانان را ساماندهی کنند و به مسائل مهم آنها مانند اشتغال، مسکن و ازدواج شان رسیدگی کنند، هم اکنون کشور با نسلی منفعل و محروم مواجهه بود؟؟ 
آیا آنان که اکنون خود قلم بدست گرفته اند و رسانه هایشان مدام به سمتی نشانه رفته است که جهادی و پرتلاش شبانه روز در پی حل مشکلات و موانع بوجود آمده در گذشته است، چقدر در سالهای متمادی ذره ای بر عملکرد خود نقدی زدند؟؟؟
آیا سکوت و عدم نشانه روی همین اهالی قلم بدست و رسانه هایی که بعضاً مجوز گرفتند تا به یک سو آتش نفرت ببارند، نسبت به اتفاقات و حوادث اخیر و نقش دشمن معترف به عملکرد خود برای تجزیه و تفرقه و جنگ داخلی در ایران، نامش را می توان وطن دوستی و مردم دوستی دانست یا سیاست بازی و کینه های مغرضانه جناحی؟؟
چقدر این اهالی از تجربیات و راهکارهای علمی منتقدین دلسوز و متخصص این مملکت در زمان مسئولیتشان، بهره برده اند؟؟؟ چقدر همین اهالی قلم بدست متخصصین ناقد را با بی شناسنامه خواندن و #کاسبان_تحریم، از حضور و عملکرد موثر برای جامعه و مردم طرد و محروم کردند و حال خود را مدافع حقوق مردم می دانند؟؟ اگر راست می گویند به جای کاشتن تخم نفرت در رسانه های قارچ گونه شان، با ارائه راه حل علمی برای برون رفت از مشکلات دولت را همراهی نمایند!!
کجا با مردم ایران اسلامی همراه بوده اند؟ هر زمان که تقابل ملت و دشمن در بزنگاههای حساس مانند این فتنه بوده است جانب فتنه گر و اغتشاشگر را گرفته اند نه مردمی که پای نظام اسلامی ایستاده اند و با جان و خونشان برای حفظ انقلاب ایثار می کنند!!
چرا اقلیتی را که همراه و همگام با دشمن جوانان این مملکت را به شهادت می رسانند، خیابانها و اموال عمومی را تخریب و به آتش می کشند و رعب و وحشت در جامعه ایجاد می کنند اکثریت مردم ایران می خوانند؟؟؟
آیا وقتش نرسیده است که این جماعت صف خود را از دشمنی که دشمنی اش واضح و مبرهن است جدا کنند؟؟؟
آیا وقتش نرسیده است برای ایران و ایرانی متحد و یکپارچه دست در دست هم با قلم و رسانه و فکر و اندیشه و تعهد و تخصص و ... دشمن را سر جایش بنشانند؟؟؟
به خود آییم ایران قوی و یکپارچه بهتر از ایرانستان است.

انتهای پیام/ک

,
,
,
,
,
,
, #کاسبان_تحریم,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه