اخبار داغ

کارشناس مسائل آمریکا عنوان کرد:

عبور آمریکا از اپوزیسیون‌های سنتی و سرمایه‌گذاری روی چهره‌های جدید

عبور آمریکا از اپوزیسیون‌های سنتی و سرمایه‌گذاری روی چهره‌های جدید
کارشناس مسائل آمریکا گفت: آمریکا تلاش دارد از اپوزیسیون‌های سنتی و اراذل و اوباش عبور کرده و روی چهره‌های جدید علیه جمهوری اسلامی سرمایه‌گذاری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فواد ایزدی، کارشناس مسائل آمریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به حمایت آمریکا از مزدورانی که علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: نام این مزدوران را نمی‌توان مهاجر گذاشت، چرا که آمریکایی‌ها به‌هیچ عنوان چیزی به نام حمایت از مهاجر ندارند و با استفاده تبلیغاتی از مزدوران علیه جمهوری اسلامی فعالیت خود را پیش می‌برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
وی اضافه کرد: هدف آمریکا سرنگونی جمهوری اسلامی است و بعد از پیروزی انقلاب هم تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته اما به اهداف خود نرسیده است، افرادی که به‌عنوان اپوزیسیون به آمریکا می‌روند در قالب نفوذی و جاسوس و مترجمد که از سوی آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرند.
,
 
,
این کارشناس مسائل آمریکا عنوان کرد: آمریکایی‌ها طی ۴۴ سال گذشته همواره از اپوزیسیون‌های سنتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرده‌اند، از رضا پهلوی بی‌سواد تا تروریست‌ها و گروهک منافقین، اما آمریکا در نهایت به این نتیجه رسیده که حمایت از این اپوزیسیون اشتباه است.
,
 
,
ایزدی یادآور شد: آمریکایی‌ها با تغییر شیوه خود به دنبال چهره‌های جوان بوده و به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توان روی اپوزیسیون‌های سنتی و اراذل و اوباش سرمایه‌گذاری کرد، بنابراین با حمایت از چهره‌های موجه تلاش داشتند اغتشاشات در ایران را پیش ببرند.
,
 
,
وی در ادامه توضیح داد: عبور آمریکا از اپوزیسیون‌های سنتی و سرمایه‌گذاری روی گزینه‌های جدیدتر نیز آمریکا را به اهداف خود نخواهد رساند، چراکه مردم ایران از افرادی که با آمریکا باشند نفرت دارند.
,
 
,
این کارشناس مسائل آمریکا تبیین کرد: البته آمریکا ردیف بودجه مشخصی برای مقابله با ایران دارد و با تکیه بر این بودجه تلاش دارد از اپوزیسیون‌های جدید حمایت کرده و به زعم خود جمهوری اسلامی را دچار مشکل کند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه