اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور:

احیای ۱۸۰ واحد تولیدی خراسان جنوبی/ بازگشت واحدهای راکد به چرخه اقتصادی رویکرد دولت سیزدهم است

احیای ۱۸۰ واحد تولیدی خراسان جنوبی/ بازگشت واحدهای راکد به چرخه اقتصادی رویکرد دولت سیزدهم است
کوشش‌تبار گفت: رویکرد دولت سیزدهم بازگشت واحدهای تولیدی راکد و تعطیل به چرخه اقتصادی است که مجموعه دولت مصمم بوده این واحدها هر چه سریعتر به چرخه تولید بازگردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محسن کوشش‌تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور جمعه شب در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در تمام استان‌های کشور موضوع احیای واحدهای تولیدی با جدیت در حال پیگیری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۸۰ واحد تولیدی خراسان جنوبی احیا و به چرخه تولید برگشته است، افزود: واحد صنایع غذایی دنیای سبز که مورد بازدید قرار گرفت نیز یکی از این واحدهاست که به همت استاندار و مسئولان مربوطه احیا شده است.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با اشاره به اینکه سال قبل ۴۱ واحد تولیدی در استان احیا شده بود، تصریح کرد: امسال از محل بند «ب» تبصره ۱۶ و بند «الف» تبصره ۱۸ تسهیلات خوبی برای احیا واحدهای تولیدی پیش بینی شده است.

,

کوشش‌تبار ادامه داد: از محل بند ب تبصره ۱۶ مبلغ ۲۸۵ هزار میلیارد تومان و از محل تبصره ۱۸ برای خراسان جنوبی ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی و ابلاغ شده است.

,

وی در ادامه گفت: هدف مجموع این اعتبارات، احیا و بازگشت واحدهای راکد و نیمه فعال اقتصادی و تملیکی و سایر به چرخه تولید است که تا پایان سال شاهد احیای واحدهای زیادی خواهیم بود.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور افزود: همینطور شرکت‌ها و بنگاه‌هایی که درصدد ورود به چرخه تولید هستند می‌توانند با استفاده از تسهیلات مذکور به چرخه تولید اضافه شوند و بصورت عملی شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی جدید خواهیم بود.

,

وی بیان کرد: در جذب و توزیع تسهیلات تبصره ۱۶ برای بنگاه‌های اقتصادی، عملکرد خراسان جنوبی سال گذشته ۱۰۲ درصد محقق شد که در بین سایر استان‌ها رتبه قابل قبولی بود.

,

بازدید از بازارچه‌های مرزی ماهیرود، گلورده و یزدان، منطقه ویژه اقتصادی، شرکت در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی و کارگروه توسعه صادرات استان از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور به خراسان جنوبی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه