اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

د‌کترین نظامی ما مبتنی بر دفاع مشروع است/ صبر استراتژیک ایران همه توطئه های دشمن را نقش برآب کرد

د‌کترین نظامی ما مبتنی بر دفاع مشروع است/ صبر استراتژیک ایران همه توطئه های دشمن را نقش برآب کرد
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: با توجه به اینکه دکترین نظامی ما مبتنی بر دفاع مشروع است هر نوع اقدام ما علیه عوامل ایجاد نا آرامی چه در سطح منطقه و چه در سطح بین الملل کاملا مشروع و منطبق بر مصالح کشور و امنیت ملی است. امروز علیرغم حوادث اخیر و اجماع کفر علیه انقلاب اسلامی امیدهای تازه ای در کشور در حوزه امنیت ملی را شاهد بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سردار “کریمیان”، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز (21 آبان ماه) در جمع پرسنل تیپ ۱۱ حضرت امیرالمؤمنین (ع)، گفت: در حوادث اخیر شاهد پرپر شدن جوان ها، کودکان و زنان این مرز و بوم بودیم و متاسفانه بسیاری از حریم ها، هنجارها و ارزش ها شکسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار , ایلام بیدار ,

سردار کریمیان اظهار کرد: همه می دانیم که علت این حوادث در سطح کشور بهانه ای بیش نبود. از همه اینها مهمتر موضع گیری خائنین و مزدوران وطن فروش درد آورتر است که اینها هم اعتماد را بدنام کرده‌اند و هم فتوت و جوانمردی را به سخره گرفته‌اند. بنابراین گزافه نگفته‌ام اگر بگویم داعش در مقابل اینها سر فرود می‌آورد.

,

وی افزود: عده ای صبر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را با مماشات با اغتشاشگران اشتباه گرفته اند و غافلند از اینکه دشمن به دنبال عصبانی کردن ما و کشاندن ناآرامی ها به درگیری های مسلحانه هستند. اما این صبر تمامی توطئه های دشمن را نقش برآب کرد.

,

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) در ادامه بیان داشت: آنچه آشکار است دشمن به دنبال استقرار ناامنی گسترده در سطح کشور است و شیوه کار آنها بر مبنای یک کار منسجم و سازماندهی شده است که تعرض های سریع با خشونت بالا و نشر در فضای مجازی، ایجاد حسن ناامنی از شگردهای آنهاست و حوادث البرز، ایلام، تهران و ... همه از این نوعند.

,

سردار کریمیان تصریح کرد: بسیاری از خواص، نخبگان و افراد صاحب قلم نسبت به این ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر سکوت اختیار کردند ، همان سکوتی که در فتنه ۸۸ داشتند و موضع گیری های بعدی آنها هم هیچ دردی را دوا نکرد. اگر سری به تاریخ بزنیم خواهیم دید تمام دردهای جوامع بشری ناشی ازسکوت، بی تفاوتی و عدم امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

,

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) اضافه کرد: دشمن با برنامه بلند مدت وارد این کارزار شده است و این دشمنی آنها با ما ابدی است و امروز همه آنهایی که از ما سیلی خورده اند متحد شده و به میدان آمده اند.
وی تاکید کرد: ارتقا سطح سواد رسانه ای امروزه یکی از ضروریات است چرا که داشتن نقشه راه و یک اجماع ذهنی در این بستر می تواند در ارتقا حضور فرد دربستر شبکه های اجتماعی مثمر ثمر باشد.
سردار کریمیان ادامه داد: ایجاد شبکه ملی اطلاعات در سطح کشور امروز یکی از ضروریات است چرا که رهبر معظم انقلاب بارها بر راه اندازی این شبکه تاکید داشتند. راه اندازی این شبکه خنثی کننده بمباران اطلاعاتی دشمنان در فضای مجازی خواهند بود و نقش آنها در تخریب افکار عمومی به حداقل خواهد رسید.

,
,
,

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) اظهار کرد: با توجه به اینکه دکترین نظامی ما مبتنی بر دفاع مشروع است هر نوع اقدام ما علیه عوامل ایجاد نا آرامی چه در سطح منطقه و چه در سطح بین الملل کاملا مشروع و منطبق بر مصالح کشور و امنیت ملی است. امروز علیرغم حوادث اخیر و اجماع کفر علیه انقلاب اسلامی امیدهای تازه ای در کشور در حوزه امنیت ملی را شاهد بودیم.

,

وی بیان کرد: رونمایی از نسل جدید موشک های هایپرسونیک (فراصوت) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن هم چند ساعت بعد از تهدید رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به مراکز هسته ای ما غرور آفرین بود.

انتهای پیام/ک

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه