اخبار داغ

معاون آموزش متوسطه:

۴۰ هنرستان در قالب دیپلماسی مهارتی از سال تحصیلی آینده راه اندازی می شود

۴۰ هنرستان در قالب دیپلماسی مهارتی از سال تحصیلی آینده راه اندازی می شود
معاون آموزش متوسطه در نشست تخصصی دیپلماسی مهارتی از تدارک راه اندازی ۴۰ هنرستان در قالب دیپلماسی مهارتی از سال تحصیلی آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه در نشست تخصصی دیپلماسی مهارتی که با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار گلستان و مدیران کل ۱۳ استان مرزی کشور در استان گلستان برگزار شد، از راه اندازی ۴۰ هنرستان مرزی در سال تحصیلی آینده خبر داد.

کاظمی اظهار کرد: می‌توانیم زمینه ارتباط با کشورهای همسایه را از طریق استان‌های مرزی و تقویت طرح دیپلماسی مهارتی فراهم کنیم که نتیجه آن توسعه آموزشی و اقتصادی به خصوص برای استان‌های مرزی است.

وی از تدارک راه اندازی ۴۰ هنرستان در قالب دیپلماسی مهارتی از سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: در تحقق راه اندازی ۴۰ هنرستان مرزی برای سال تحصیلی آینده، در کنار آموزش و پرورش، وزارت امور خارجه، استانداران و ادارات فنی و حرفه‌ای مشارکت خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه تصریح کرد: دیپلماسی مهارتی یکی از ارکان آموزش متوسطه است و با توجه به تاکید دولت برای استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه، تقویت این طرح می‌تواند ظرفیت خوبی برای توسعه کشور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه