اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مطرح کرد؛

آمادگی کامل قرارگاه راهداری زمستانی کرمانشاه برای ارائه خدمات به مردم

آمادگی کامل قرارگاه راهداری زمستانی کرمانشاه برای ارائه خدمات به مردم
فریبرز کرمی گفت: قرارگاه راهداری زمستانی استان کرمانشاه با همه امکانات شامل ناوگان ماشین آلات و راهداران، آماده خدمت رسانی به هموطنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی  در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با توجه به‌ فرا رسیدن فصل سرما همانند سالهای پیش،قرارگاه راهداری زمستانی استان کرمانشاه با همه امکانات، ناوگان ماشین آلات و  راهداران، آماده ارائه خدمان به هموطنان هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره آغاز عملیات راهداری زمستانی، افزود:‌ به منظور آماده‌سازی نیروهای راهدار در طرح راهداری زمستانی، از مرداد ماه تأمین و خرید وسایل مورد نیاز شامل برخی تجهیزات نظیر نمک، شن و بروزسازی تجهیزات راهداری را آغاز کردیم.

کرمی خاطرنشان کرد: با تشکیل قرارگاه راهداری زمستانی، برنامه ریزی برای افزایش آمادگی اکیپ های راهداری در قبل، حین و بعد از بحران ارتقاء یافته و ساز و کارهای لازم به منظور تسریع در امداد رسانی و خدمات رسانی به مناطق بحران زده تعریف شده است.

وی افزود: پیش‌بینی‌ها، حاکی از آن است که امسال بارش‌های بیشتری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خواهیم داشت، از این رو به دلیل شروع زود هنگام بارش‌ها، قرارگاه زمستانی تشکیل شده و همه تلاش خود را خواهیم کرد که با آمادگی کامل و شرایط سخت زمستانی، همچنین با بکارگیری علم، تجربه و تمامی امکانات بتوانیم خدمات مطلوبی را به کاربران جاده ای ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه، پیش بینی و آماده کردن راهدارخانه ها، تجهیزات و ماشین آلات، نیروها، مواد و مصالح مصرفی در راستای انجام عملیات راهداری زمستانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، عنوان کرد: این آماده سازی در قالب تعمیر، راه اندازی ماشین آلات راهداری زمستانی، بهسازی راهدارخانه ها و… صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در راهدارخانه‌های استان کرمانشاه مکانی برای استقرار مسافران در راه مانده در نظر گرفته شده است.

کرمی همچنین از مسافران تقاضا کرد پیش از سفر از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه