اخبار داغ

با دستور رئیس‌جمهور:

ردیف اعتباری به پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت اختصاص یافت

ردیف اعتباری به پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت اختصاص یافت
شهردار فرون‌آباد گفت: رئیس جمهور برای افتتاح «کمربندی جنوبی پاکدشت» به معاون اجرایی دستور داد ردیف اعتباری ویژه‌ای برای به سرانجام رسیدن و اجرایی شدن این پروژه تخصیص یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان درویشی، شهردار فرون‌آباد در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز در خصوص دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکدشت برای فرون‌آباد، اظهار کرد: ۱۴ سال از آغاز اجرایی شدن پروژه «کمربندی جنوبی پاکدشت» می‌گذرد که ۱۰ کیلومتر آن در محل سرزمینی فرون‌آباد قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
وی خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور از این محل آغاز شد و حجت‌الاسلام رئیسی از این محل و همچنین محل گذر پروژه انتقال پساب برای دشت‌های جنوب شرق استان تهران که از محل سرزمینی شهر فرون‌آباد عبور می‌کند، بازدید کرد.
,
 
,
شهردار فرون‌آباد بیان کرد: کمربندی جنوبی پاکدشت مهم‌ترین پروژه‌ چندین ساله‌ای است که مقرر شد تا پایان سال جاری ۱۰ کیلومتر نخست آن به بهره‌برداری برسد، به همین منظور رئیس جمهور برای افتتاح این کمربندی و تسریع در اجرای پروژه دستورات لازم را به معاونت اجرایی داد و مقرر شد ردیف اعتباری ویژه‌ای برای اجرای آن تخصیص یابد.
,
 
,
درویشی تبیین کرد: تملک این پروژه بر اساس توافق‌نامه شهرداری با شرکت مهد ایرانیان انجام شده و از محل ایجاد اعتبارات ارزش افزوده برای شهر ک‌های صنفی ـ خدماتی به‌منظور انتقال صنوف آلاینده و خدماتی ـ صنفی منعقد شد که از محل ارزش افزوده موضوع تملک انجام می‌شود.
,
 
,
وی تاکید کرد: مشکل پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت باید با حمایت تمامی دستگاه‌ها به سرانجام برسد، چرا که همه در این پروژه ملی سهیم هستند و مسیر ترانزیت و کریدور برای شرق کشور محسوب شده و بیشتر زائرانی که به سمت حرم امام رضا علیه‌السلام مشرف می‌شوند از این مسیر حرکت خواهند کرد تا ۶ کیلومتر در ترافیک قرار نگیرند.
,
 
,
شهردار فرون‌آباد ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری با هم‌افزایی مسئولان پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت به سرانجام رسیده و یک گره ترافیکی به حداقل ممکن برسانند.
,
 
,
درویشی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ما بلوار امام خمینی(ره) به طول یک کیلومتر، عرض ۳۵ متر و عمق ۳۵ متر است که از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و به‌دلیل عدم تامین اعتبار مورد نیاز اجرای آن زمان‌بر شده بود، بر اساس برنامه زمان‌بندی قرار بود شهریور ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد اما با سرعت بخشیدن به روند اجرای آن، در اردیبهشت‌ماه به پایان رساندیم.
,
 
,
وی متذکر شد: نخستین میدان بلوار امام خمینی(ره) میدان بسیج نامگذاری شد که در نقطه نقاطعی خیابان ولی‌عصر(عج) و بلوار امام خمینی(ره) قرار دارد، همچنین در راستای ارتقای سرانه ورزشی شهر فرون‌آباد زمین چمن مصنوعی افتتاح شده و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه