اخبار داغ

آیا مشکل جیره‌بندی آب بوشهر تا پایان سال حل می‌شود

آیا مشکل جیره‌بندی آب بوشهر تا پایان سال حل می‌شود
محمدی‌زاده با اشاره به ساخت آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی با ظرفیت ۷۰ هزار مترمکعب گفت: جیره‌بندی آب یک معضل تاریخی در بوشهر است که امیدواریم تا پایان سال شاهد قطع جیره‌بندی آب در شهر بوشهر باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای افزایش صادرات به کشور قطر زیرساخت‌های خوبی فراهم شده و روزانه یک‌صد کانتینر سردخانه‌دار حاوی مواد غذایی، میوه و تره بار از بندر دیر به قطر ارسال می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

محمدی زاده  آب را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین موضوعات در استان بوشهر عنوان کرد و گفت: شیرین‌سازی آب دریا با استفاده از تأسیسات آب‌شیرین‌ کن به عنوان یک اقدام مهم در این زمینه در دست اجرا است.

,

استاندار بوشهر در ادامه تصریح کرد: از ۱۲ سال پیش عملیات ساخت ۱۰۵ هزار مترمکعب آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر آغاز شده و علاوه بر آن از یک سال گذشته تا کنون ۱۲۰ هزار متر مکعب دیگر هم برنامه‌ریزی و عملیات آن در دست انجام است.

,

رئیس شورای تامین استان با اشاره به ساخت آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی با ظرفیت ۷۰ هزار متر مکعب بیان داشت: جیره‌بندی آب یک معضل تاریخی در بوشهر است که امیدواریم تا پایان سال شاهد قطع جیره‌بندی آب در شهر بوشهر باشیم.

,

این مقام مسئول با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل بزرگراه دالکی به کنارتخته عنوان کرد: این بزرگراه ۲۸ کیلومتر است و سالانه ۳۵ تا ۳۶ نفر به دلیل تصادف در این مسیر فوت می‌کنند که با تکمیل این پروژه ۱۴ کیلومتر از مسیر کوتاه می‌شود.

,

محمدی‌زاده تصریح کرد: از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار این طرح، ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه