اخبار داغ

کارشناس مسائل خاورمیانه:

دشمن در طرح تجزیه ایران ناکام ماند

دشمن در طرح تجزیه ایران ناکام ماند
کارشناس مسائل خاورمیانه عنوان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا در اغتشاشات اخیر شکست سختی از ایران خوردند و دشمن در طرح تجزیه ایران ناکام ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رویوران، کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به شکست صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در به سرانجام رساندن اغتشاش در ایران، اظهار کرد: صهیونیست‌ها همواره در محاسبات خود دچار اشتباه شده‌اند، همانطور که در موضوع فلسطین همواره طعم شکست را چشیده‌اند و مردم مظلوم فلسطین مقابل صهیونیست‌ها به پیروزی رسیده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
وی اضافه کرد: ملت ایران همواره در طول سال‌های گذشته اغتشاشات و فتنه‌های ایجاد شده از سوی دشمنان را ناکام گذاشته‌اند و در فتنه اخیر نیز با تکیه بر ولایت فقیه و با عزمی راسخ مقابل دشمنان ایستادند و امروز دیگر فتنه و اغتشاش به بن‌بست رسیده است.
,
 
,
این کارشناس مسائل خاورمیانه عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا تلاش داشت از طریق سرویس‌های اطلاعاتی خود ایران را از درون ناامن کند، اما همچون گذشته مردم فتنه دشمنان را ناکام گذاشتند.
,
 
,
رویوران یادآور شد: دشمنان قسم‌خورده ایران با حمایت از رژیم‌های عربی وابسته تلاش دارند فتنه‌های دیگری را بر ایران تحمیل کنند، اما خوشبختانه مردم بیدار و هوشیار هستند و اجازه ندادند این فتنه‌ها کارگر بیفتد.
,
 
,
این کارشناس مسائل خاورمیانه در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فلسطین اشاره و تاکید کرد: فلسطین اولویت اصلی جهان اسلام است و محور مقاومت موفق شده دشمنان را یکی پس از دیگری زمین‌گیر کند.
,
 
,
رویوران تبیین کرد: مردم فلسطین با وجود دشواری‌ها همواره با تکیه بر محور مقاومت مقابل صهیونیست‌های تا بُن دندان مسلح پیروز بوده‌اند و این پیروزی در نتیجه مقاومت و ایستادگی به دست آمده است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه