اخبار داغ

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

پشت پرده اغتشاشات کشورهای استکبار بود؛ سعودی اینترنشال رسانه ضد حقوق بشر است

پشت پرده اغتشاشات کشورهای استکبار بود؛ سعودی اینترنشال رسانه ضد حقوق بشر است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: پشت پرده اغتشاشات کشورهای استکباری بودند که رسانه سعودی اینترنشال در بیشترین نقش را برای ایجاد ناامنی درایران داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  “علی اکبر بسطامی”،  نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در پشت پرده اغتشاشات اخیر در ایران برخی کشورها ، گروهک های تروریستی و رسانه ها هستند که باید مورد پیگری قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: در میان رسانه سعودی اینترنشنال در راستای اهداف سعودی بیشتر نقش آفرینی کرد و تمام تمرکز خود را به ناآرامی ها درایران متمرکز کرد و چهر واقعی خود را نشان داد.

,

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد : انتشار صوت مجری سعودی اینترنشنال نشان دهنده هدف آن ها برای ایجاد اغتشاش و به تمسخر گرفتن و زیرسئوال تمامی اصول حرفه ای در رسانه است ، البته سعودی ها در حوزه حقوق بشر سابقه درخشانی ندارند و انواع جنایت های ضد بشری را مرتکب شده که در آینده شاهد نتیجه اعمال آن ها خواهیم بود.

,

بسطامی در ادامه گفت: باید توجه داشت که اغتشاشات ایران با حمایت چندین کشوردر سطح دنیا وبه خصوص کشورهای استکباری صورت گرفت که تمام امکانات و تجهیزات خود را دراین راستا به کار گرفته و هزینه میلیاردی برای آن در نظر گرفته شد.

,

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران با هوشمندی توطئه ها را خنثی کرده و به دنیا نشان دادند که چهره واقعی استکبار را شناخته و هیچ گاه فریب آن ها را نمی خورند و وطن خود را دوست دارند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه