اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

«اخلاص» شالوده تفکر بسیجی است/ تلاش دشمن برای جدایی مردم از بدنه بسیج

«اخلاص» شالوده تفکر بسیجی است/ تلاش دشمن برای جدایی مردم از بدنه بسیج
سردار مهدوی با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی و جهادی راهگشای بسیاری از مشکلات است، گفت: رکن و شالوده تفکر بسیجی، اخلاص است و اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود، برکات کارها چند برابر می‌شود زیرا بسیجیان با تفکر مادی پای کار نمی‌آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان حوزه امام رضا(ع) بیرجند در آستانه هفته بسیج، بسیج را معجزه انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: بسیج یک گستره بسیار عظیم و بزرگی است که اگر بخواهیم همه امکانات آن را تکمیل کنیم نیازمند تلاش‌های بزرگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با تأکید بر اینکه نباید کار و مأموریت نظام و انقلاب اسلامی را به نداشته‌ها و مسائل مادی گره بزنیم بلکه باید با همان امکانات و داشته‌ها خودمان امور را پیش ببریم، گفت: نیروهای بسیج برای فعالیت منتظر دریافت بودجه و امکانات از مسئولان نیستند و هرجا که احساس تکلیف کنند با تمام توان حضور می‌یابند و با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه کار را پیش می‌برند.

,

مدیریت جهادی و تفکر بسیجی راهگشای مشکلات است

, مدیریت جهادی و تفکر بسیجی راهگشای مشکلات است, مدیریت جهادی و تفکر بسیجی راهگشای مشکلات است,

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تفکر بسیجی و جهادی را راهگشای بسیاری از مشکلات و عامل موفقیت بسیجیان دانست و افزود: رکن و شالوده تفکر بسیجی، اخلاص است و اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود، برکات کارها چند برابر می‌شود زیرا بسیجیان با تفکر مادی پای کار نمی‌آیند.

,

سردار مهدوی با اشاره به اینکه از سال ۵۷ تاکنون با همه کمبودها و مشکلات هر جایی که بسیج ورود کرده موفق عمل کرده است، گفت: عمده دلیل دشمن با این نیروی مخلص و مردمی این است که به منافع استکباری و مادی خود نمی‌رسد لذا با این تفکر مخالفت می‌کند و از هر روشی برای ضربه زدن به بسیج و تفکر بسیجی استفاده می‌کند.

,

فعالیت ۲۷۰ پایگاه مقاومت بسیج در استان

, فعالیت ۲۷۰ پایگاه مقاومت بسیج در استان, فعالیت ۲۷۰ پایگاه مقاومت بسیج در استان,

وی از بسیجیان خواست حضور فعال‌تری در پایگاه‌های بسیج داشته باشند و افزود: ۲۷۰ پایگاه مقاومت بسیج متشکل از همه اقشار، نظرات، تفکرات و غیره در بیرجند فعال است که می‌توان با وجود این ظرفیت‌ها در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرد.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به حضور بسیجیان در دوران دفاع مقدس اشاره و مطرح کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس نیز نقش پررنگی داشتند و با وجود تمام کمبودها و نبود امکانات در برابر دشمنان مبارزه کرده و به پیروزی رسیدند.

,

بسیج الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان

, بسیج الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان , بسیج الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان,

سردار مهدوی با تأکید بر اینکه امروز بسیج به الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است، خطاب به بسجیان، گفت: باید قدردان توفیقاتی که حاصل شده باشید و بسیجی بودن خود را به دلیل مسائل کوچک و پیش پا افتاده ارزان نفروشید.

,

وی تبیین کرد: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و بسیج در عرصه‌های مختلف امنیتی، علمی، فناوری، سازندگی و تکنولوژی و غیره نقش‌آفرینی کرده است لذا هر افتخار و پیشرفتی که در کشور حاصل شده را مدیون و مرهون زحمات بسیجیانی بودیم که با تفکر بسیجی پا در میدان گذاشته و نقش‌آفرینی کردند.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به تفکر و روحیه بسیجی در پیشبرد امور مختلف، متذکر شد: از روزی که بسیج بنا شده تا به امروز هیچ روز نبوده که همه امکانات آماده باشد و اگر بنا بود اینگونه باشد و با تفکر پشت میزنشینی امور را پیش برد، موفقیت چندانی حاصل نمی‎شد.

,

سردار مهدوی بیان کرد: اقدامات بسیجیان، مسلمانان و آزادی‌خواهان را امیدوار و دشمن را مأیوس کرده است و همین موضوع سبب شده دشمنان نظام اسلامی در سال‌های اخیر بسیج را مورد حملات خود قرار دهند و در این راه تمام توان خود را گذاشته‌اند تا بین مردم و این نهاد مردمی و انقلابی جدایی و تفرقه ایجاد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه