اخبار داغ

رئیس مرکز فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در بوشهر برگزار می‌شود

رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
رئیس مرکز فضای مجازی سپاه استان بوشهر گفت: چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در بوشهر برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سپاس مهراب کیانی رئیس مرکز فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر  ظهر دوشنبه  در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین دوره رویداد تولید محتوای فضای مجازی در استان خبر داد و اظهار داشت: رویداد تولید محتوای فضای مجازی در استان بوشهر از 25 تا 27 آبان ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بسیج بوشهر برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 کیانی جمعه 27 آبان ماه را زمان اختتامیه چهارمین دوره رویداد تولید محتوایی فضای مجازی استان بوشهر اعلام کرد و تصریح کرد: رویداد یاد شده چهارشنبه با حضور مسئولین استانی آغاز خواهد شد.

,

وی بابیان اینکه رویداد یاد شده را در بخش‌های ملی، پویانمایی، موشن گرافیک، اپلیکیشن و بازی‌های یارانه‌ای دانست و ابراز داشت: در بخش استانی نیز تولید پوستر و کلیپ مورد توجه برگزاری چهارمین دوره رویداد تولید محتوای فضای مجازی استان بوشهر قرار دارد.

,

, ,

این مقام مسئول بابیان اینکه جوانان به‌صورت گروهی و فردی در این رویداد به تولید محتوا می‌پردازند عنوان داشت: محتواهای تولیدشده در روز پایانی پس از بررسی به برترین‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

,

کیانی در ادامه گفت: بستر فضای مجازی بستر آزادی است و افراد مختلف نسبت به تولید محتوا اقدام می‌کنند ولی در تولیدات فاخر و گروه‌های موفق بیش از ۲۰ گروه فعالیت می‌کنند و در بخش انفرادی صدها نفر در تولید محصولات اقدام می‌کنند.

,

رئیس مرکز فضای مجازی سپاه استان بوشهر ظرفیت جوانان بوشهری در تولید محتوا در فضای مجازی را بسیار مطلوب دانست و تصریح کرد: حمایت از این‌گونه فعالیت و رویداد امری مهم است که پس از تولید این محصولات این افراد رها نشوند که نقش آنان در فضای مجازی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه