اخبار داغ

گلایه شهروندان از خدمات درمانی تامین اجتماعی در دهدشت

گلایه شهروندان از خدمات درمانی تامین اجتماعی در دهدشت
برخی شهروندان دهدشتی و بیمه شدگان تامین اجتماعی از نحوه و نوع خدمات درمانگاه تامین اجتماعی این شهر گلایه مندهستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس همه ما فشار هزینه های سنگین بیمارستان و درمان، خرید دارو و ... در طول زندگی به نوعی تجربه کرده ایم . می توان گفت یکی از اهداف انواع صدور بیمه های درمانی، کمک به کاهش فشار و کاستن هزینه های سنگین از دوش بیمه شدگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین راستا سازمان تامین اجتماعی با توجه به مشکلات درآمدی و هزینه های درمان بیماری هموطنان، نقس عمده ای در تامین مخارج بیمه ها دارد و بیمه‌شدگان انتظار دارند این سازمان بیش از پیش به آنها توجه کنند.

,

 شهروندان کهگیلویه ای بیمه‌ شده تامین اجتماعی با گلایه از فضای درمانی و تهیه دارو،کمبود پزشک و ...  به خبرنگار صبح زاگرس گفتند: افرادی که تحت پوشش بیمه  تامین اجتماعی هستند، ماهانه مبلغی برای بیمه پرداخت می کنند، اما به وقت احتیاج این بیمه کمک زیادی در تامین برخی هزینه ها نکرده و آنها باید به صورت آزاد حساب کنند.

,

شهروندان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در ادامه : برخی پزشکان یا دروخانه ها با بیمه تامین اجتماعی قرارداد ندارند و باید هزینه های درمانی را ازاد حساب کنیم. ما ماهانه بیمه پرداخت نمی کنیم که هزینه های درمانی ازاد حساب کنیم!

,

مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد در این رابطه با اشاره به اینکه در زمان پیک بیماری ، به دلیل مراجعات زیاد با مشکل موجهه می شویم گفت: خدمات تامین اجتماعی در هر استان  به ۲ صورت، یکی مستقیم  که در مراکز خدمات انجام می شود و دیگری به صورت غیر مستقیم بوده که با تمام مراکز دولتی و خصوصی قرارداد داشته و بیمه شدگان می توانند مراجعه کرده و از مزایای بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند.

,

محمدیان با اشاره به اینکه  سطح خدمات در مراکز بخش مستقیم،  به تعداد بیمه شده هر شهر و استان بستگی دارد افزود: در استان کهگیلویه وبویراحمد  بر اساس نظام سطح بندی هیچگونه کسری نداریم هر چند پیگیر توسعه مراکز هستیم.

,

وی با تاکید بر اینکه  در خصوص وضعیت دارویی کسری هایی داریم تصریح کرد: داروخانه‌های خصوصی هم در برخی اقلام مشکل دارند که امیدواریم  با برنامه ریزی هایی که انجام شده در هفته های پیش رو  مشکلات و کسری ها مرتفع شده و دیگر شاهد کمبود ها نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه