اخبار داغ

کارشناس ارشد مسائل بین الملل مطرح کرد؛

سعودی اینترنشنال بازوی جنگ اطلاعاتی موساد علیه ایران است

سعودی اینترنشنال بازوی جنگ اطلاعاتی موساد علیه ایران است
کارشناس ارشد مسائل بین الملل گفت: در اغتشاشات اخیر رسانه ها و حامیان بیگانه هم کم نگذاشته اند. از باراک راوید خبرنگار صهییونیست که فاش کرد سعودی اینترنشنال، "بازوی جنگ اطلاعاتی موساد علیه ایران است"، تا ویترین چیدن با حضور گروه های رسما تروریست و تجزیه طلب، گاف بایدن که ایران را آزاد می کنیم و ماستمالی جان کُربی و... که همه نشان دهنده این موضوع است که آن ها خواهان نا امنی در ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ “ قدرت الله نیاصادق” ، مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: پشت پرده آشوب پیچیده اخیر، شنیدنی و دیدنی های عبرت آموز، فراوان دارد. اندکش را برخی سر حلقه های بازداشت شده روایت می کنند و احتمالا بر شمار آنها افزوده خواهد شد. شاید هم سرویس های اطلاعاتی کشور، نظائر ریگی، زم، شارمهد و حبیب اسیود را به داخل آوردند و برخی رازها و پشت پرده ها گشوده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: اما فعلا رسانه ها و عناصر اپوزیسیون و حامیان آنها، در لو دادن ماجرا، مسابقه گذاشته اند. افتضاحاتی که در چند ساعت تجمع برلین عیان شد، جنایات و ترور هایی که در مرزهای غربی و جنوب شرقی و شاهچراغ مرتکب شدند، بی ناموسی و بی غیرتی و وطن فروشی هایی که نشان دادند، روحیات دیکتاور مآبانه ای که رو کردند، و...

,

نیاصادق در ادامه گفت: اما در این رسوایی، رسانه ها و حامیان بیگانه هم کم نگذاشته اند. از باراک راوید خبرنگار صهییونیست که فاش کرد سعودی اینترنشنال، "بازوی جنگ اطلاعاتی موساد علیه ایران است"، تا  ویترین چیدن با حضور گروه های رسما تروریست و تجزیه طلب، گاف بایدن که ایران را آزاد می کنیم و ماستمالی جان کُربی و...

,

وی بیان داشت: حالا هم که بی بی سی و مجری اش، با یکدیگر کورس گذاشته اند. دیروز اظهارات رعنا رحیم پور، مجری این شبکه منتشر شد که به مادرش خبر می دهد:

,

مدرس دانشگاه عنوان کرد: "چیز نگران کننده ای که شنیدم این است که روسای اینترنشنال دستور داده‌اند فقط با سران احزاب تجزیه‌طلب مصاحبه کنند و به آنها تریبون داده شود! این جای نگرانی دارد. کشورهای منطقه، ایران دمکرات نمی خواهند، چون اولین جایی که وحشت می کند عربستان است. اینها که به دنبال آینده ایران نیستند. شروع می کنند به زدن طبل جدایی طلبی. اینها، یک ایران تکه ‌پاره تضعیف‌ شده می‌خواهند". (نه که بی بی سی نمی خواهد!)

,

کارشناس ارشد مسائل بین الملل خاطر نشان کرد: امروز هم خود وی، با جان بولتون گفت و گو کرده و بولتون لو داده: "معترضین در کردستان و بلوچستان ایران به خوبی مسلح شدند و آماده تغییر فاز هستند. من تصاویر و مستنداتی دارم که نیروهای کرد و بلوچ، در (کردستان) عراق و پاکستان در حال آموزش دیدن هستند".

,

نیاصادق تصریح کرد: هنوز اول رسوایی وطن فروشان و نقابدارنی است که به نام زن و زندگی و آزادی، معرکه گرفتند؛ اما ماموریت واقعی شان ویران کردن و از هم پاشاندن ایران قوی بود. آنها شکست اصلی را از درایت قاطبه مردمی خوردند که به گروهک های مزدور پهلو ندادند و برای شان کوچه باز نکردند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه