اخبار داغ

معاون درمان علوم پزشکی استان سمنان:

مابه التفاوت دستمزد پزشک متخصص مرکز ناباروری سمنان توسط علوم پزشکی تأمین می‌شود

مابه التفاوت دستمزد پزشک متخصص مرکز ناباروری سمنان توسط علوم پزشکی تأمین می‌شود
محمد خالقی هاشمیان گفت: در جلسه هیئت رئیسه علوم پزشکی استان مصوب شد دانشگاه علوم پزشکی استان در جهت حمایت از فرزندآوری و درمان زوجین نابارور استان با تامین مابه التفاوت دستمزد پزشکان فعال در حوزه درمان ناباروری، مانع از توقف خدمات درمان ناباروری در استان سمنان شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ طی تماس شهروندان با بخش الو مرآت این خبرگزاری و انتقاد از عدم رسیدگی و درمان زوجین نابارورخواهان انجام عمل انتقال جنین توسط تنها پزشک متخصص زنان در سمنان که انجام این عمل را در این شهر بر عهده دارد؛ خواهان پیگیری این مسئله از علوم پزشکی سمنان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

محمد خالقی هاشمیان معاون درمان علوم پزشکی استان سمنان در پاسخ به پیگیری مرآت، در خصوص این موضوع اظهار داشت: طبق دستورالعمل‌های موجود نظام پرداخت، دستمزد پزشکان متخصص فعال در حوزه درمان ناباروری توسط بیمه بستگی به موفقیت عمل لقاح در درمان ناباروری دارد.

,

معاون درمان علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به ریسک بالای عمل ناباروری ابراز داشت: از سوی دیگر وجود محدودیت و  شرط گذاری در نظام پرداخت دستمزد پزشکان در درمان ناباروری، باعث شده تا پزشکان تمایلی به انجام عمل آی وی اف در مراکز دولتی و تحت پوشش بیمه نداشته باشند چرا که این اقدام با خطرپذیری و مسئولیت بالایی توسط پزشک انجام می‌ شود  و شرط گذاری موفقیت عمل لقاح که چندان به پزشک مرتبط نیست، مورد پذیرش آنان نیست و بنابراین تمایل پزشکان درمان ناباروری در انجام این فرایند کاهش یافته است.

,

وی افزود: به منظور حل مشکل و درمان زوجین نابارور در استان سمنان در جلسه هیئت رئیسه علوم پزشکی استان مصوب شد دانشگاه علوم پزشکی استان در جهت حمایت از فرزندآوری و درمان زوجین نابارور استان با تامین مابه التفاوت دستمزد پزشکان فعال در حوزه درمان ناباروری، مانع از توقف خدمات درمان ناباروری در استان سمنان شوند.

,

گفتنی است، با توجه به نیاز کشور و استان به افزایش و جوانی جمعیت جالی خالی تعداد بیشتری از پزشکان متبحر و متخصص در حوزه درمان ناباروری کاملاً حس می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه