اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مطرح کرد؛

حمایت از دانشمندان جوان حوزه سلامت در راستای تحقق شعار سال/ ایجاد چرخه ایده تا تولید محصول برای انگیزه در جوانان

حمایت از دانشمندان جوان حوزه سلامت در راستای تحقق شعار سال/ ایجاد چرخه ایده تا تولید محصول برای انگیزه در جوانان
سید جواد پورنقی گفت: حمایت از دانشمندان جوان، می‌تواند باعث شکوفایی ظرفیت‌های علمی و فناورانه شود و قطعا در راستای رسیدن به تاکیدات مقام معظم رهبری در مسیر شعار سال نیز موثر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از بجنورد، سیدجواد پورنقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی صبح امروز در نخستین رویداد ملی سرمایه گذاری حوزه سلامت در خراسان شمالی اظهار داشت: دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور مراحل مختلفی را برای رشد طی کرده اند و اکنون نظام سلامت در کشور جایگاه مطلوبی را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: ضرورت مغفول مانده در این مسیر این است که  تمام کارهای پژوهشی در مرحله پژوهش راکد مانده اند و به تولید، خدمت و ثروت نرسیده است.

,

پورنقی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رویدادها، ایجاد ارتباط بین افراد ایده پرداز و صاحب فکر با سرمایه گذاران  در راستای ایجاد کارهای خلاقانه و نوآورانه است، گفت: برگزاری این رویدادها با این اهداف، باعث تولید ثروت خواهد شد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه جایگاه سلامت در دنیا جایگاه ویژه ای است، افزود:  باید بتوانیم چرخه ایده تا تولید محصول را در این همایش به صورت ملموس پیش ببریم و بستری برای مشارکت و حمایت از دانشمندان جوان، باانگیزه و باتلاش ایجاد کنیم.

,

این مقام مسئول بیان داشت: حمایت از دانشمندان جوان، می تواند باعث شکوفایی ظرفیت های علمی و فناورانه شود و قطعا در راستای رسیدن به تاکیدات مقام معظم رهبری در مسیر شعار سال نیز موثر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه