اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خبر داد:

اجرای ۶۲۸ برنامه؛ هفته بسیج امسال در استان تهران

اجرای ۶۲۸ برنامه؛ هفته بسیج امسال در استان تهران
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: در هفته بسیج امسال ۶۲۸ برنامه در استان تهران برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار احمد ذوالقدر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که به منظور تشریح برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بسیج امسال در مجموع ۶۲۸ برنامه در سطح شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی بیان کرد: ادای احترام و تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و ارائه برنامه‌های فرهنگی در قالب جهاد تبیین از جمله این برنامه‌ها است.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تاکید کرد: رزمایش اقتدار و اجتماع بسیجیان روز ۵ آذر ماه در قالب شهرستانی و به صورت همزمان برگزار می‌شود.
,
 
,
سردار ذوالقدر برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی و کنگره عظیم ۱۲ هزار شهید استان تهران را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از دو میلیون بسته معیشتی در شهرستان‌های استان تهران بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.
,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امام خمینی (ره) با تدابیر هوشمندانه و آینده‌نگرانه نهاد مقدس بسیج را بنیان نهاد، به عبارت کلی‌تر معمار کبیر انقلاب به واسطه خدمات بسیج گویی امنیت ملی را با حضور و مشارکت مردم گره زده است.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران هدف بسیج را تعالی شرافت انسانی و روحی و جسمی افراد دانست و بیان کرد: امروزه کشورها و ملت‌های دنیا به دنبال الگوگیری از مدل مردمی بسیج و پیاده‌سازی آن هستند.
,
 
,
سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: اگرچه دشمن همواره به دنبال آسیب زدن و دامن زدن به ظلم است، اما با وجود همه سیاه‌نمایی‌ها و وارونه نشان دادن حقایق از سوی دشمنان ملت و کشور ایران، خدمات جمهوری اسلامی در همه ابعاد و حوزه‌ها روشن و غیرقابل انکار است.
,
 
,
وی گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی تجاوزی ناجوانمردانه و جنگی بین‌المللی با حمایت ابرقدرت‌های شرق و غرب از رژیم بعث عراق علیه ملت و کشور ایران به راه افتاد، اما در همان دوران اهداف و معانی انقلاب به دنیا صادر شد.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تاکید کرد: امروز با ایفای نقش جمهوری اسلامی در خاورمیانه و جبهه مقاومت کشورهای بسیاری اهداف استقلال، آزادی‌خواهی و دفاع از کیان ملی خود را دنبال کرده و به اهداف متعالی و بلندی دست یافته‌اند.
,
 
,
سردار ذوالقدر با تاکید بر اینکه شالوده و پیکره بسیج آرمان‌خواهی، تعالی و رشد شرافت انسانی است، ادامه داد: بسیج در صحنه‌های جنگ سخت، نیمه سخت و نرم و عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی، ورزشی و ... به ایفای نقش پرداخته است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه