اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام:

ضرورت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی؛دشمن از تفکر بسیج در هراس است

ضرورت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی؛دشمن از تفکر بسیج در هراس است
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام گفت: جوانان انقلابی باید در فضای مجازی حضور موثر داشته باشند چرا که دشمن از تفکر بسیج هراس دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، سرهنگ" کرم رضا نصرالهی"،معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام امروز چهارشنبه ۲۵آبانماه در آیین افتتاحیه چهارمین   رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی بسیج در استان ایلام که همزمان با سراسر کشور در محل سالن فرهنگسرای جوان در حال برگزاری است،با تبریک هفته بسیج  گفت:دشمن از تفکر بسیج در هراس است وبه دنبال تغییر وایجاد بی ثباتی در سطح جامعه است اما تاکنون در این عرصه ناکام مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام, بیدار,
وی افزود: یکی از اهداف این رویدادها علاوه بر اینکه نماد توانمندی ها می باشد باید ظرفیت های موجود را شناسایی نماییم.
,
 
,
نصراللهی در ادامه گفت: ما در دنیای مجازی نفس می کشیم پیچیدگی هایی که در فضای مجازی وجود دارد ضرورت ارتقا سطح سطح سواد رسانه‌ای را ضرورت بخشید است.
,
 
,
وی بیان داشت: دشمنان نظام طی ادوار گذشته درصدد ضربه زدن به نظام بوده اند و از هر حربه ای  برای ضرب زدن به نظام بهره گرفته اند اما ناکام مانده اند به همین خاطر به  حوزه  جنگ نرم برای صدمه به پیکره نظام ورود کرده اند.
,
 
,
وی با تأکید بر ضرورت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی گفت: فضای مجازی یک امکان گسترده برای بیان اعتقادات، نظرات، آگاهی بخشی و مقابله با ترفندهای دشمن که سعی در دروغ‌پراکنی اشاعه منکرات دارند، است.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در پایان بیان داشت: دشمن هر روز قوی تر و با برنامه ریزی دقیق تر مجبور است وارد میدان شود اما هر بار با جدیت بیشتر از سوی افسران جنگ نرم پس زده می شود.
,
 
,
انتهای پیام/ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه