اخبار داغ

معاونت فضای مجازی در سپاه ثارالله کرمان؛

زبان هنرمندانه تولید محتوای بسیج مرجعیت است/ حضور ۲۶ تیم چند رسانه‌ای در رویداد محتوای دیجیتال بسیج

زبان هنرمندانه تولید محتوای بسیج مرجعیت است/ حضور ۲۶ تیم چند رسانه‌ای در رویداد محتوای دیجیتال بسیج
حسین باقری گفت: باید دروغ پردازی‌های دشمنان را با قلم هنر و تولید محتوای انقلابی که نقش مرجعیت در جامعه دارند را به سمع همه برسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حسین باقری معاونت فضای مجازی در سپاه ثارالله کرمان ضمن گرامی داشت شهدای صدر اسلام تا کنون و سردار دل ها به عنوان نماد مقاومت در چهارمین رویداد تولیدمحتوای بسیج به منویات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: قوت در فضای مجازی یک نیاز حیاتی است، که ان‌شاءالله در همین راستا این  رویداد را کلید خواهیم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: امروز ما در فضای مجازی نیازمند یک مجاهدت انقلابی هستیم، طبق فرمولی که رهبر انقلاب ترسیم کرده اند، ما در هر کاری اگر انقلابی عمل کردیم ،موفق بودیم و اگر کار را با اجرا در مسیر اداری  دنبال کردیم، عقب ماندگی داشته‌ایم.

معاونت فضای مجازی در سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد: در عرصه های مختلف عملیف نظامی و ... اگر پیشرفتی داشته‌ایم، مدیون مجاهدات های انقلابی، شهدا و  متخصصان و ... بوده ایم.
 
وی با بیان اینکه در عرصه فضای مجازی دشمن بسیار بر ما غلبه دارد، گفت: علی رغم تلاش ها و مجاهدت های روز افزون نیروهای انقلابی که داشته ایم اما هنوز جا برای کار دارد گرچه تلاش ما هم کم نبوده است اما باید دشمن را نیز در این عرصه هم شکست دهیم و تنها راه حل آن کار انقلابی و جهادی است.
 
حسین باقری ادامه داد: دشمن امروز با شایعه و عملیات روانی قصد تحریف و تسخیر اذهان عمومی جامعه را دارد، اما امروز صدای رسوایی دشمن در آمده است و تشت رسوایی اش بر زمین افتاده است.

معاونت فضای مجازی در سپاه ثارالله با اشاره به فعالیت های تروریستی شبکه سعدی ایران اینتر نشال گفت: مجریان این شبکه 120 مصاحبه را در 50 روز با 25 شبکه تجزیه طلب برقرار می‌کند که برای از بین بردن ایران و اتش دمیدن جنگ علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی اشاره کرد: طبق گفته های لو رفته از خبرنگار bbc این مجموعه که به وضوح اعلام کرده است، شبکه اینترنشال و دیگر  شبکه‌های فارسی فارس زبان به دنبال دموکراسی نیستند، رعنا رحیم پور در همین صوت رسما اعلام می کند که کشورهایی که این شبکه ها راحمایت می کنند اصلا به دنبال دموکراسی در ایران نیستند و اگر قرار باشد دموکراسی اجرا شود و حقوق زنان مورد مطالبه باشد اولین کشوری که در مضمه اتهام است عربستان سعودی است زیرا این کشور باید پاسخگوی رفتار خود با زنان باشد.

حسین باقری با بیان اینکه مثل روز روشن است که دشمنان به دنبال تیکه تیکه کردن ایران هستند، گفت: با این حجم از رسوایی، هدف دشمن که رسیدن به ایرانی چند پاره و درگیر جنگ و خونریزی در هر قسمت آن است بر  هیچ کس پوشیده نیست و  ابهامی برای کس باقی نگذاشته است.

وی ادامه داد: ما امروز در این رویداد  از همه هنرمندان مطالبه و دعوت می کنیم تا در این جنگ ترکیبی دشمن کنار ما قرار گرفته  است  با تولیدات فاخر خودشان به سمت بر ملا سازی دروغ های دشمن حرکت کنند که این همان جهاد تبیین از نگاه رهبر معظم انقلاب است.

معاونت فضای مجازی در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه اگر نخواهیم خون گویینی ها و شهدای شاه چراغ و شهدای امنیت هدر برود باید جنایات این ها  را که بر ملا شده است را با نگاهی تحلیلی و تبینی، حتی دین مداری و غیره  صدای مظلومیت آرتین ها و آرشام ها را به جهان برسانیم.

حسین باقری با بیان اینکه باید دروغ پردازی های دشمنان را با قلم هنر و تولید محتوای انقلابی که نقش مرجعیت در جامعه دارند را به سمع همه برسانیم ، گفت:  رویداد امروز در قالب 26 تیم به تعداد  114 نفر و 700 اثر مردمی که به مدت دو هفته به دبیر خانه  این رویداد ارسال شده است، همزمان با سراسر کشور با رمز یا فاطمه الزهرا (س) اغاز به کار کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کرمان قطب تولید محتوای نرم افزار  و انیمیشن در کشور است و سال گذشته در عرصه تولید نرم افزار و انیمیشن  کرمان رتبه دار بوده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه