اخبار داغ

در آئین افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان عنوان شد؛

محتواهای رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج در این جنگ سایبری راهگشا خواهد بود/ جنگ بدر پیشران امیدآفرینی جهاد است

محتواهای رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج در این جنگ سایبری راهگشا خواهد بود/ جنگ بدر پیشران امیدآفرینی جهاد است
محمد پساوند گفت: مطمئنا محتوای تولید شما شرکت کنندگان در این جنگ سایبری، راهگشا خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز آئین افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان با حضور مهدی جعفری دبیر کشوری رویداد تولید محتوا دیجیتال کشور، امام جمعه شهرستان رفسنجان، محمد پساوند فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان، حسین باقری معاونت فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان، تنی چند از مسئولان مس سرچشمه و تیم های شرکت کننده برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

محمد پساوند ضمن خوش آمد گویی به مسئولان حاضر در جلسه خطاب به اعضا و تیم های شرکت کننده حاضر در این رویداد گفت: مطمئنا محتوای تولید شما شرکت کنندگان در این جنگ سایبری، راهگشا خواهد بود.

,

فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان خاطر نشان کرد: امروز ما با دشمنان قسم خورده کشورمان می جنگیم و شما تیم های شرکت کنندگان با محتوای تولیدی خود، واقعیتی را از شرایط موجود در برابر جنگ رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران ارائه خواهید کرد.

,

عبرت آموزی از جنگ بدر بارقه امید آفرینی است

, عبرت آموزی از جنگ بدر بارقه امید آفرینی است,

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان  نیز در ادامه گفت: ما برای انجام هر کاری نیازمند انرژی پیشان لازم داریم اگر این انرژیی لازم و پیشران نباشد اراده ها سست خواهد شد که بهترین مشوق و پیشران اموزهای دینی است.

وی ادامه داد: جریان بدر را خداوند در قران بسیار زیبا تشریح کرده است که شباهت های بسیاری با شرایط امروز ما در عرصه جنگ ترکیبی دشمن  بر علیه ایران اسلامی دارد ، زیرا آنچه در صحنه امروز کشور ما شاهد آن هستیم گرچه در طول 4دهه انقلاب اسلامی وجود داشته است اما  امروز دشمنان اسلام، متحد بی پرده بی نقاب به میدان امده اند برای آسیب زدن به جمهوری اسلامی ایران ، برای به زمین زدن این جریان ، امروز  شاهدیم در بستر فضای مجازی که دشمن ان را میدان و رزمگاه نبرد خود کرده است و  از تمام توان و امکانات خودشان د رحال استفاده هستند .

حجت الاسلام والمسلمین عسکری اذعان کرد: امروز دشمنان با عناوینی چون لشکرهای سایبری در فضای مجازی فعالانه در حال کار هستند، هم تولید محتوا، هم تولید دروغ و وارونه جلوه دادن حقایق و غیره محیط را الوده کرده که تشخیص حق از باطل را سخت کرده است که به تعبیر قران خدا اینان را بکشد که برای از بین بردن اسلام از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند

امام جمعه رفسنجان اذعان کرد: جنگ امروز همان دفاع مقدس در ابتدای جمهوری اسلامی ایران است زیرا در  دوران دفاع مقدس جنگ را دنیای کفر بر ما تحمیل کردند و ما در مقابل تمام کفر ایستادیم و مقاومت کردیم .

وی با بیان اینکه برای انسان هایی که اهل بصیرت و تشخیص هستند داستان بدر بسیار با وقایع امروز همخوانی دارد، گفت: مسلمانان در جنگ بدر 313 نفر در برار سپاه کفار که هزار نفر بودند، قرار گرفتند، از این 313 نفر 77 نفر مهاجران بوده اند و 236 نفر ازانصار و پرچم دار آن علی بن ابی طالب بود ، در حالی که این سپاه کوچک تنها هفتاد شتر دو تا اسب دارند  6 زره و 8 شمشیر داشتند در جنگی نابرابر پیروز شدند.

خطیب جمعه رفسنجان اذعان کرد: در جنگ بدر 22 نفراز سپاه علی بن ابی طالب شهید شدند اما تلفات دشمن 70 کشته و 70 اسیر داشت بنابراین خداوند وعده نصرت را در این زمان ها بیان کرده است، نصرت زمانی به کار برده می شود که احتمال پیروزی کم است و امروز هم در همین شرایط هستیم اما نصرت الهی  نصیب ما خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عسکری در پایان خاطر نشان کرد:  در میدان نبرد با این دشمن مجازی با تولید محتوا مبارزه  کنیدو بدانید که از معیت ویژه خداوند بر خوردار هستد و این معیتی است که خداوند با آن موسی کلیم الله  را هدایت کرد  و از دریا گذر داد، شما هم با استعداد فراگیرانه خود  در این رزمگاه و میدان نبرد ورود پیدا کنید و مطمئن باشید که خداوند شما را یاری خواهد کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه