اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:

سرنگونی نظام دینی ایران هدف دشمن در فتنه اخیر بود

سرنگونی نظام دینی ایران هدف دشمن در فتنه اخیر بود
رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی کشور گفت: سرنگونی نظام دینی ایران به هر قیمتی هدف اصلی دشمنان در فتنه و اغتشاشات اخیر علیه کشور و ملت ایران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، محمدرضا مردانی در همایش "جهاد تبیین، دانشگاه اثرگذار" که در پردیس فرهنگیان شهید مفتح شهرری برگزار شد، اظهار کرد: به باور آمریکایی‌ها برخی دولت‌ها دموکراسی غربی را به چالش کشیده و الگویی جدید از حکمرانی را ارایه می‌دهند که اگر جلو آن گرفته نشود، قدرت استکبار جهانی روز به روز به افول خواهد رفت، جمهوری اسلامی ایران در رأس این الگو قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی بیان کرد: در حوزه راهبردی و با روی کار آمدن دموکرات‌ها در مجلس سنای آمریکا، پروژه‌های حقوق بشری و تغییرات اجتماعی در اولویت کاری آنان قرار می‌گیرد.
,
رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی کشور با اشاره به اینکه دموکرات‌ها با روش‌های جنگ نرم، مالی و سیاسی با مخالفان خود به مقابله می‌پردازند، عنوان کرد: همزمان با مقاومت کشورمان در مقابل امتیازدهی برجامی، دشمن با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد تقویت ثبات داخلی در کشور و گسترش مراودات با دیگر کشورها است که عضویت در پیمان شانگهای، انعقاد قراردادهای مختلف و تبادل اقتصادی با چین، روسیه و کشورهای منطقه، رشد قیمت و افزایش میزان فروش نفت و عبور دولت از ارز ترجیحی و تبدیل آن به ارز آزاد از آن جمله‌اند.
,
مردانی تاکید کرد: موفقیت‌های به دست آمده از سوی کشور ایران موجب شد آمریکایی‌ها به دنبال اجرایی کردن پیاده‌سازی پروژه بی‌ثبات‌سازی حول محور مسائل داخلی باشند، بنابراین دموکرات علاوه بر اعمال فشار داخلی و تقویت و هدایت گروه‌ها ذیل مطالبات آن‌ها به ویژه با هدایت در مراکز دانشگاهی، موضوع بی‌ثبات‌سازی را دنبال کردند.
,
وی با تاکید بر اینکه سرنگونی نظام دینی ایران به هر قیمتی هدف اصلی دشمنان علیه کشور و ملت ایران است، افزود: با توجه به اینکه گروه‌های مقاومت به ثبات ایران بسیار نیازمند هستند، دشمنان در فتنه اخیر کوشیدند علاوه بر بی‌ثباتی در داخل، منطقه را نیز به هم بریزند.
,
رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی کشور افزایش فشار رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه مقام معظم رهبری و وارد آوردن هجمه ها به جایگاه ولایت فقیه در اذهان عمومی را از دیگر حربه‌های دشمن برشمرد.
,
مردانی تاکید کرد: جهاد تبیین و ایفای نقش اساتید با محوریت روشنگری، بیان حقایق، روایت واقعیت‌ها و مشخص کردن روایت‌های نادرست از مهمترین تکالیفی که امروز بر عهده داریم.
,
وی مدرسه را خط مقدم جهاد تبیین برشمرد و خاطرنشان کرد: در صورتی که معلمان نقش خطیر خود را در جهاد تبیین و جنگ نرم به خوبی ایفا کرده و دانش‌آموزان را به درستی به سمت دانشگاه‌ها تربیت و هدایت کنند، آن تا حدود زیادی در مقابل توطئه‌های دشمن مصون می‌مانند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه