اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی خبر داد؛

اختصاص ۲۰ درصد امکانات رفاهی دستگاه های اجرایی برای تسهیل ازدواج جوانان

اختصاص ۲۰ درصد امکانات رفاهی دستگاه های اجرایی برای تسهیل ازدواج جوانان
استاندار خراسان شمالی گفت : ۲۰ درصد امکانات رفاهی دستگاه های اجرایی همچون مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی برای تسهیل در امر ازدواج جوانان باید اختصاص یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان به موضوع تسهیلات ازدواج به عنوان یکی از دغدغه های مهم جوانان اشاره کرد و افزود: باید امکانات در اختیار دستگاه ها که برای تسهیل در امر ازدواج مورد استفاده قرار می گیرد به عموم افراد جامعه اطلاع رسانی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک،,

وی همچنین گفت: بانک های استان هم  با ارائه راهکارهای لازم زمینه بهره مندی قشر بیشتری از جوانان از تسهیلات ازدواج را فراهم کنند.

,

وی با بیان اینکه 307 هزار نفر از جمعیت یک میلیون نفری استان خراسان شمالی را جوانان تشکیل می دهند، تصریح کرد: به کار گیری نخبگان جوان بعنوان سرمایه بزرگ جامعه  در چارچوب قانون در دستور کار قرار گیرد زیرا آنان می توانند با خلاقیت و نبوغ بالای خود مسیر پیشرفت را تسریع ببخشند.

,

حسین نژاد فراگیری مهارت های زندگی برای جوانان را امری مهم دانست و گفت: با تقویت سازمان های مردم نهاد در این حوزه می توان به کاهش آمار طلاق هم کمک کرد.

,

وی تدوین و برنامه ریزی منسجم برای جوانان را اولویت دستگاه های متولی ذکر کرد و افزود : با برنامه ریزی و ایجاد انگیزه جهت خودسازی و پیشرفت برای جوانان می توان مشکلات را حل کرد و آرامش ذهنی به جوانان ارمغان داد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه